Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Myslim, ze sis zacal mcm
. Je to stejne jako u auta delat verdikt pouze na zaklade zrychleni z 0 na 100km/h bez dalsich sirsich meritek, jako je pouziti, komfort, kvalita zpracovani atd. Ale nikomu to neberu, presto zbytecne polarizovat lidi v hifi. A to konstatuji jako "sochifik" co neda za kabel vic nez par palackych, protoze to je proti memu presvedceni, ale moje sestava uz by si to davno zaslouzila. Nic neni cernobile
.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Jinak PMA zakoupil a proměřoval EVAL2 Mono 1ET400A Evaluation Kit a zde je odkaz
https://www.audiosciencereview.com/foru ... it.54938/
Na HighEndForu píše,cituji
https://www.audiosciencereview.com/foru ... it.54938/
Na HighEndForu píše,cituji
Je to vynikající zesilovač, jak co do měření, tak zvukově. Neslyšel jsem nic lepšího, ani Burmester, ani Audio Research, ani Mark Levinson, ani Šroll.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
“Je to vynikající zesilovač, jak co do měření, tak zvukově. Neslyšel jsem nic lepšího, ani Burmester, ani Audio Research, ani Mark Levinson, ani Šroll”
Určite prebehli ABX testy v mono zapojení so zrovnanými výstupnými úrovňami. Mohli by sme ich výsledky vidieť s uvedením modelov zosilňovačov?
Len si dovolím pripomenúť, že takéto konštatovania bývajú inak označované za okoposluch alebo halucinácie. Aspoň by si PMA mohol dať námahu uviesť modely a ak si už nepamatá, cca kedy to bolo čo ich počul (1-2 roky dozadu alebo 10 rokov)
Určite prebehli ABX testy v mono zapojení so zrovnanými výstupnými úrovňami. Mohli by sme ich výsledky vidieť s uvedením modelov zosilňovačov?
Len si dovolím pripomenúť, že takéto konštatovania bývajú inak označované za okoposluch alebo halucinácie. Aspoň by si PMA mohol dať námahu uviesť modely a ak si už nepamatá, cca kedy to bolo čo ich počul (1-2 roky dozadu alebo 10 rokov)
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Ale Ursule von der Leyenové by se ten zesilovač líbil.Je to zelený zesilovač.Nejlepší poměr spotřeba-výkon,
Blesku,od příštího roku budou zavedeny speciální emisní povolenky pro lampové zesilovače.

Blesku,od příštího roku budou zavedeny speciální emisní povolenky pro lampové zesilovače.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
No moje A-čko s 260W stratového výkonu na kanál nie je velmi eco-friendly:-)
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Ja mam D cka rad a myslim, si ze momentalne ponukaju najlepsi pomer cena/vykon.
Mal som doma [ci uz dlhodobo alebo len na par dni] a teda som zazil ako sa postupne D cka kazdou dalsou generaciou zlepsuju.
Hypex NC2K
Hypex NC1200 s linearny, zdrojom
Hypex NC500 s linearom
Purifi 1et400 audiophonics
Purifi 1et7040 apollon
Purifi 1et9040 apollon
Audio Research [neviem nazov ale monobloky ako nahradu zatail co som mal svoje REF koncaky v servise]
Lyngdorf Equibit topologia, tiez si nepamatam presny nazov, ale ten co mal aj analogovy aj digivstup
Vyslovene zle boli ten AudioResearch, NC2K od Hypexu a Lyngdorf
Audiophonics 1et400 trpel trochu na ten lacny buffer, 1et7040 as OPA 1656 to uz bolo lepsie.
No a 1et9040 s Weiss input bufferom - porovnaval som s ABckami u mna doma, a niekde, ze “toto uz je posun” som mal pocit pri koncakoch tak za 40-50 tisic euro. Ja nemam problem dat za komponent vela penazi, ked mam pocit, ze to ma zmysel, ale tuto som ten pocit nemal. U mna je dost dolezity gain matching celej zostavy, optimum je cca 18-20dB gain, vtedy mi to funguje cele tam kde to ma byt, preto mam ja multikanaly od Trinnovu, ktory je presne napasovany na gain preampu a zaroven maju velke toroidy, aby tam bola rezerva v spickach
Mal som aj elektronky, mal som drahe ABcka bez spatnej vazby a nejako som tak dospel k tomu, ze mam rad komponenty, co do zvuku nic nepridavaju. Treba si na to zvykat, asi ako na olivy, alebo na kavu bez cukru. Nie je to pre kazdeho, niekto je citlivejsi na niektore parametre - ci uz pozitivne - ked zrazu je bas uplne pod kontrolou tak tam chyba ta “vrelost” na ktoru boli zvyknuti, casta vycitka je na oblast vysok, aj ked tam uz napriklad 1et9040 nema ziadny problem [je oproti 1et400 asi tak o 12 dB lepsi v najvyssich oktavach].
A este neni Purifi ako Purifi - da sa urobit dobre - odtienene komponenty medziu sebou, dobry inout buffer, predimenzovany zdroj, regulator a da sa to na prasaka nahodit do malej krabice.
Mal som doma [ci uz dlhodobo alebo len na par dni] a teda som zazil ako sa postupne D cka kazdou dalsou generaciou zlepsuju.
Hypex NC2K
Hypex NC1200 s linearny, zdrojom
Hypex NC500 s linearom
Purifi 1et400 audiophonics
Purifi 1et7040 apollon
Purifi 1et9040 apollon
Audio Research [neviem nazov ale monobloky ako nahradu zatail co som mal svoje REF koncaky v servise]
Lyngdorf Equibit topologia, tiez si nepamatam presny nazov, ale ten co mal aj analogovy aj digivstup
Vyslovene zle boli ten AudioResearch, NC2K od Hypexu a Lyngdorf
Audiophonics 1et400 trpel trochu na ten lacny buffer, 1et7040 as OPA 1656 to uz bolo lepsie.
No a 1et9040 s Weiss input bufferom - porovnaval som s ABckami u mna doma, a niekde, ze “toto uz je posun” som mal pocit pri koncakoch tak za 40-50 tisic euro. Ja nemam problem dat za komponent vela penazi, ked mam pocit, ze to ma zmysel, ale tuto som ten pocit nemal. U mna je dost dolezity gain matching celej zostavy, optimum je cca 18-20dB gain, vtedy mi to funguje cele tam kde to ma byt, preto mam ja multikanaly od Trinnovu, ktory je presne napasovany na gain preampu a zaroven maju velke toroidy, aby tam bola rezerva v spickach
Mal som aj elektronky, mal som drahe ABcka bez spatnej vazby a nejako som tak dospel k tomu, ze mam rad komponenty, co do zvuku nic nepridavaju. Treba si na to zvykat, asi ako na olivy, alebo na kavu bez cukru. Nie je to pre kazdeho, niekto je citlivejsi na niektore parametre - ci uz pozitivne - ked zrazu je bas uplne pod kontrolou tak tam chyba ta “vrelost” na ktoru boli zvyknuti, casta vycitka je na oblast vysok, aj ked tam uz napriklad 1et9040 nema ziadny problem [je oproti 1et400 asi tak o 12 dB lepsi v najvyssich oktavach].
A este neni Purifi ako Purifi - da sa urobit dobre - odtienene komponenty medziu sebou, dobry inout buffer, predimenzovany zdroj, regulator a da sa to na prasaka nahodit do malej krabice.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Je to jako analogie s automobily, poctivy obsah, V8 ~ class A zesilovace vs elektromobilita ~ class D, az na to ze nova decka jsou daleko dostupnejsi nez elektroauta
. Ja otacim a pasu po tride A
.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Má to nějaké rozumové vysvětlení? Měl bys přestat pást a poslechnout si doma nějaké kvalitní moderní Déčko.Možná by ses divil.Ja otacim a pasu po tride A
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Predsudky a staromilstvi, chci plasticitu v projevu ktere dava acko
. Tim netrvdim, ze trida D to neumi, ale pro me je to pole neorane, Ackove zesiky jsem mel moznost nejake vlastnit.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Blba otazka - a preco si nekupis jeden poriadny koncak a chces to takto placat bi-ampingom?
Nemas ani nijako velku miestnost, ani nijako narocne repraky, skor mi to pripada ako vymyslanie riesenia na problem, ktory ani neexistuje. Mas 2 6.5 palcove woofery to nemoze byt problem pre ziadny pricetne skonstruovany zosik.
Nemas ani nijako velku miestnost, ani nijako narocne repraky, skor mi to pripada ako vymyslanie riesenia na problem, ktory ani neexistuje. Mas 2 6.5 palcove woofery to nemoze byt problem pre ziadny pricetne skonstruovany zosik.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Protoze nechci pustit triodove monobloky (17W) ani repro a Triangle bohuzel padaji impedancne k 3,5ohm z 8ohm coz se lampacum moc nelibi. Lyngdorf si sedl na LF paradne z hlediska sfazovani a zvuku, chci jen zkusit jak v tomhle setup zahraje Acko.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Purifi by ti hravě zvládly 2 Ω 
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
To zvlada bravurne i Lyngdorf
.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
Řekl bych, že všechna slušná Déčka zvládají nízké impedance beden. Mám nominálně 2 ohmový systém, který reálně pro některé frekvence padá pod 1 ohm a nCore naprosto v pohodě........ 3,5 ohmu zvládne 99% zesilovačů. O tom to určitě není.
Re: Audiophonics koncovy zesilovac v D tride
spíš si myslím že jsi vůbec nepochopil co Amir měří - to něco je SINAD. Jedno objektivní číslo na základě kterého můžeš porovnat systémy mezi sebou z pohledu zkreslení. Jasně že pokud něco hraje přibližně stejně tak si vyberu krabici která v obyváku lépe vypadá ale určitě to nebudu dělat naopak aneb hezky to vypadá ale hraje to n***vno.
co je SINAD:
SINAD, neboli Signal-to-Noise And Distortion Ratio, je poměr mezi výkonem čistého signálu (testovacího signálu) a součtem výkonů šumu a zkreslení v daném systému. Měří se v decibelech (dB) a čím vyšší hodnota SINAD je, tím lépe systém dokáže uchovat signál čistý, i když jsou v něm přítomny rušivé vlivy. Jedná se o klíčovou metriku pro hodnocení kvality audio a komunikačních systémů, zejména v prostředí s nízkým poměrem signálu k šumu.
k čemu slouží SINAD:
Hodnocení kvality: SINAD poskytuje technickým pracovníkům jednoduché číslo, které ukazuje, jak dobře systém dokáže uchovat signály čisté.
Porovnání systémů: Umožňuje inženýrům a technikům porovnávat výkon různých systémů a vybrat ty nejlepší.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: mumu a 3 hosti

