
S čím bych souhlasil a bral bych jako asi nejlepší volbu a směr je silný tranzistorový konec (doporučuji i bi-amping = jeden zesilovač na jeden kanál/reprosoustavu) a elektronkový předzesilovač, který ti hodně otevře prostor a posune muziku úplně jinam než by jsi čekal. Zvuk z karty bych rovnu zavrhl. Našel bych si kvalitní DA převodník který jen připojíš mezi USB výstup a předzesilovač. DA převodníků je na trhu mnoho a je velký problém najít ten kvalitní.
DPA zesilovače mají pro mě hodně sevřený zvuk, bez dynamiky barvy zvuku no prostě mě se to vůbec nelíbí a nemohl bych to poslouchat. Kamarád má DP380 a byl z toho neštastný. Tak jsme postavily sulšný lampový preamp kterým jsme to DPA nakrmily a zvuk je úplně někde jinde. Jen pro info ten premp měl parametry 5Hz-150Khz/0dB na zátěži 10Kohm a výstupní napětí 9V sinus se zkreslením 0,03%. Max. proud byl schopný dát 45mA takže dlouhé kabely a vstupní kapacita jeho DPA nebyla problém.
Jinak jsi se ptal na zesilovače tř. A. Zesilovač pracující v třídě A byl měl bý nastaven v takovém pracovním bodu (ty tranzistory nebo lampy) v kterém při hraní zkresluje nejméně. Aby to bylo možné tak při takovém nastavení teče elektronkou nebo tranzistorem trvale velký proud a proto tyto zesilovače mají velkou spotřebu, vydávají mnoho tepla a jejich účinnost je málá protože při spotřebě třeba 100W dokážou vyrobit pouze hudební výkon 20W. Ovšem těch 20W je s malým zkreslením a velkým přenášeným frekvenčním pásmem třeba 20Hz-100KHz/-3dB. Snad jsem to popsal jednoduše.