High End Praha 2009
Re: High End Praha 2009
To Zdeny,
zkus si po sobě přečíst ještě jednou poznámku na téma NA Lucid , snad Ti to už dojde.
Lež jak věž: "krédo konstruktéra, který psal, že šel cestou ještě neutrálnějšího zvku, než mají DA Confidence 5." -kdepak jsem tohle napsal?
Lidi se nemusí znát osobně aby proti sobě něco měli, ne. Pokud bys proti mně nic osobního neměl, stejně jako evidentně nemáš proti panu Žaloudkovi (dovozce Sonus Faber, kdyby někdo náhodou nevěděl) napsal bys místo toho výlevu třeba něco podobného:
„Sonus Faber opět dokázal, že hraje libozvučně, ale ne věrně, možná to bylo periferiemi. Provedení jako vždy mistrné. Pro mnoho lidí výborná volba.“
Myslím, že již jsme si to vysvětlili, a nebudeme to dál rozmazávat. Mimochodem soukromým kanálem mi přišlo ohodnocení od jednoho z lidí, který na rozdíl od Tebe má C5 doma. Jeho názor beru jako relevantnější.
zkus si po sobě přečíst ještě jednou poznámku na téma NA Lucid , snad Ti to už dojde.
Lež jak věž: "krédo konstruktéra, který psal, že šel cestou ještě neutrálnějšího zvku, než mají DA Confidence 5." -kdepak jsem tohle napsal?
Lidi se nemusí znát osobně aby proti sobě něco měli, ne. Pokud bys proti mně nic osobního neměl, stejně jako evidentně nemáš proti panu Žaloudkovi (dovozce Sonus Faber, kdyby někdo náhodou nevěděl) napsal bys místo toho výlevu třeba něco podobného:
„Sonus Faber opět dokázal, že hraje libozvučně, ale ne věrně, možná to bylo periferiemi. Provedení jako vždy mistrné. Pro mnoho lidí výborná volba.“
Myslím, že již jsme si to vysvětlili, a nebudeme to dál rozmazávat. Mimochodem soukromým kanálem mi přišlo ohodnocení od jednoho z lidí, který na rozdíl od Tebe má C5 doma. Jeho názor beru jako relevantnější.
Noble Audio - výroba a prodej
Re: High End Praha 2009
Tak po utřídění dojmů jsem se rozhoupal k malému hodnocení. Viděl a hlavně slyšel jsem už toho dost a dokážu se oprostit od okamžitých soudů a hodnocení. Také několikrát zmíněná akustika je prevít a v malých pokojích (NA) dokáže zlobit. Že to pozlobí i ve větších se ukázalo u Focalů, hlavně když se hraje nahlas na špatně seřízených korekcích. Byl jsem v neděli.
Co mne zaujalo bez ohledu na cenu a pořadí:
Focal Grand Utopia
Wilson Audio Watt Puppy
Vivid Audio
Wilson Benesh
Cenově "zaplatitelné" bez pořadí:
Triangle
Cabasse (cca 100t.)
Noble Audio Lucid
Aurum Cantus + Vincent
Tangent Prestige - přepojeno z Vivid Audio a překvapivě vůbec žádný zvukový průšvih a cenově nesrovnatelné (krmení AudioNet)
Jen dodám, že při hodnocení od různých posluchačů nejsou emoce na místě. Někdo rád holky a jiný vdolky, že? Jinak výstava se mi až na některé excesy (horko) líbila.
Co mne zaujalo bez ohledu na cenu a pořadí:
Focal Grand Utopia
Wilson Audio Watt Puppy
Vivid Audio
Wilson Benesh
Cenově "zaplatitelné" bez pořadí:
Triangle
Cabasse (cca 100t.)
Noble Audio Lucid
Aurum Cantus + Vincent
Tangent Prestige - přepojeno z Vivid Audio a překvapivě vůbec žádný zvukový průšvih a cenově nesrovnatelné (krmení AudioNet)
Jen dodám, že při hodnocení od různých posluchačů nejsou emoce na místě. Někdo rád holky a jiný vdolky, že? Jinak výstava se mi až na některé excesy (horko) líbila.
Re: High End Praha 2009
N.A.
K tvému zvuku se nijak nevyjadřuji, ale tvůj marketing diskuzních fór je nechutný. To nemůžeš unést nějakou kritiku a musíš se okamžitě začít shazovat kohokoli, komu se to tvoje nelíbí? Tvoje zviditelňování chvály a zatracování kritiků je manipulativní a diskuzi zabíjející.
K tvému zvuku se nijak nevyjadřuji, ale tvůj marketing diskuzních fór je nechutný. To nemůžeš unést nějakou kritiku a musíš se okamžitě začít shazovat kohokoli, komu se to tvoje nelíbí? Tvoje zviditelňování chvály a zatracování kritiků je manipulativní a diskuzi zabíjející.
Re: High End Praha 2009
Vidím to úplně stejně.manicka píše:N.A.
K tvému zvuku se nijak nevyjadřuji, ale tvůj marketing diskuzních fór je nechutný. To nemůžeš unést nějakou kritiku a musíš se okamžitě začít shazovat kohokoli, komu se to tvoje nelíbí? Tvoje zviditelňování chvály a zatracování kritiků je manipulativní a diskuzi zabíjející.
Přeji si diskuzi a když svár, tak v jiném vlákně.
Re: High End Praha 2009
to Mánička:
Podepisuji tvé hodnocení, grande utopia hrály úžasně a Ludkofon je fakt povedený výrobek. Jinak musím podotkonout že zvuk u N.A. se mi taky hodně nelíbil. Je škoda, že ten pokoj to tak zabil, doma u majitele hraje stejná sestava o kategorii lépe.
Podepisuji tvé hodnocení, grande utopia hrály úžasně a Ludkofon je fakt povedený výrobek. Jinak musím podotkonout že zvuk u N.A. se mi taky hodně nelíbil. Je škoda, že ten pokoj to tak zabil, doma u majitele hraje stejná sestava o kategorii lépe.
Re: High End Praha 2009
To manička
až někdo napíše, že M801 mají zadunělé basy, tvrdé nečisté středy, plechové nečisté výšky a ne zrovna přesné podání prostoru, určitě se k tomu nebudeš vyjadřovat, byť je máš jen doma a o to jak hrajou jsi se nikterak nepřičinil, jasně.
Nějakou kritiku bez potíží snesu, vím, že nemůžou být dokonalé. Ohradil jsem se jak jsi si snad všiml, jen proti tomu absolutnímu hanobení.
Jinak díky za Tvůj cenný názor. Mě prostě ty za starého režimu běžné "držet hubu a krok, nevyčnívat, o nic pořádného se nesnažit " nestihli pořádně vtlouct do hlavy.
To efičák
ty jsi avizoval, že se v Praze uvidíme, marně jsem se však po Tobě ptal, stejně negativní odpovědi jsem dostával na dotaz, jestli tam lidi slyší tu keramiku, jestli nejsou ty housle či vokály studeně keramické.
až někdo napíše, že M801 mají zadunělé basy, tvrdé nečisté středy, plechové nečisté výšky a ne zrovna přesné podání prostoru, určitě se k tomu nebudeš vyjadřovat, byť je máš jen doma a o to jak hrajou jsi se nikterak nepřičinil, jasně.
Nějakou kritiku bez potíží snesu, vím, že nemůžou být dokonalé. Ohradil jsem se jak jsi si snad všiml, jen proti tomu absolutnímu hanobení.
Jinak díky za Tvůj cenný názor. Mě prostě ty za starého režimu běžné "držet hubu a krok, nevyčnívat, o nic pořádného se nesnažit " nestihli pořádně vtlouct do hlavy.
To efičák
ty jsi avizoval, že se v Praze uvidíme, marně jsem se však po Tobě ptal, stejně negativní odpovědi jsem dostával na dotaz, jestli tam lidi slyší tu keramiku, jestli nejsou ty housle či vokály studeně keramické.
Noble Audio - výroba a prodej
Re: High End Praha 2009
Až někdo napíše, že 801 má málo realistické basy, protože 30cm repro je prostě málo, tak mu dám za pravdu. 15" basy z Utopií to jasně předvedly a basy z 18" u JBL jsou ještě věrnější. Matrix 801 jsou výborný starý komerční standard za přijatelnou cenu. Je mi v podstatě úplně jedno, jestli se někomu líbí.
Re: High End Praha 2009
Pokud bych se o to přece jen hádal, budu jen další hloupý malý čecháček, co si obhajuje, to co má doma.
Stále lepší než výrobce, který každému kritikovi jeho výrobku "vysvětlí", že chyba je na straně hodnotitele.
Stále lepší než výrobce, který každému kritikovi jeho výrobku "vysvětlí", že chyba je na straně hodnotitele.
Re: High End Praha 2009
Moje fotky z výstavy najdete zde: High End Praha 2009.
Popis pod obrázky se vztahuje k sestavám, které jsem měl možnost slyšet.
Popis pod obrázky se vztahuje k sestavám, které jsem měl možnost slyšet.
Re: High End Praha 2009
Demagogie jak vyšitá.
Dále to s Tebou nebudu řešit.

Noble Audio - výroba a prodej
Re: High End Praha 2009
Moc pěkně zdokumentovanéHomer píše:Moje fotky z výstavy najdete zde: High End Praha 2009.
Popis pod obrázky se vztahuje k sestavám, které jsem měl možnost slyšet.

Noble Audio - výroba a prodej
Re: High End Praha 2009
[EDIT by Rowing] Diskusi manicky a merhauta jsem odstranil. Nesouvisela s HEP 2009.
Re: High End Praha 2009
[EDIT by Rowing] Diskusi manicky a merhauta jsem odstranil. Nesouvisela s HEP 2009.
Re: High End Praha 2009
Mně se letošní výstava poměrně dost líbila.
Poprvé se mi u vystavovatele AUDIOEGO líbil zvuk elektrostatů MartinLogan. MartinLogan 25th Anniversary CLX jsem měl možnost slyšet na přehrávači Ayre C-5xeMP i na gramofonu Clearaudio (tím gramofonem si ale nejsem jistý) a zesilovačích Theta Digital Generation VIII + Theta Digital Enterprise a shodou okolností tam hrálo i pár nahrávek, které mám doma. Zvukově mi to lehce připomínalo moje STAXy. Nevýhodou zde byla velká směrovost, kdy jediné možné místo poslechu bylo pouze na jedné z prostředních židlí a také to, že basy nešly moc hluboko.

V salónku Seine u Absolute Audio jsem měl možnost slyšet doposud pro mě nejdražší sestavu (odhaduji na cca 6 000 000,- Kč) Mark Levinson Noº512 + 2x Mark Levinson Nº53 + Focal Grande Utopia EM, u které jsem měl možnost slyšet skutečně "velký zvuk" a pochopil jsem, proč tzv. brněnská klika "ujíždí" na bednách s velkým basákem. Od této chvíle mi totiž přišlo, že skoro na všech sestavách chybí basy. Jedinou nevýhodou této prezentace byla přehnaná hlasitost (byl jsem tam v sobotu dopoledne) a tak jsem tam vydržel jenom něco málo přes půl hodiny, ale zvukově to pro mě byla jedna z nejlepších sestav letošní výstavy.

U Eurostar Ostrava hrála sestava Classe CDP-300 + Classe CP-500 + Classe CA-2200 + Bowers & Wilkins Signature Diamond. Chvíli jsem jí poslouchal, designově mě ty bedýnky sice neoslovily, ale zvuk se mi vzhledem k tomu, že šlo o poměrně malé bedýnky, líbil. Pak jsem se ale podíval na tu cedulku u levé bedny a myslel jsem, že snad špatně vidím... cena 400 000,- Kč za pár poměrně malých 2-pásmovek

Po té mě u High-End Audio Studia čekalo první velké zklamání. Sestavě Pathos Endorphin + Pathos Logos + Ferguson Hill FHOO1 + Velodyne MicroVee chyběly výšky i basy. Jediné, co jsem tam slyšel, byly nevýrazné středy. Designově šlo o jistě zajímavou setavu, ikdyž mě se nelíbila, ale zvukově to byla hrůza a cenu jsem radši ani nechtěl vědět.

Sestava EMM Labs TSD1 + EMM Labs DAC2 + Music First Audio + 2x Electrocompaniet AW400 + Wilson Benesch A.C.T. C60 + Wilson Benesch Torus u Hifi studia TYKON nehrála špatně, ale unešený jsem z ní nebyl. Nevím, čím to bylo, ale něco mi tam nesedělo.

Šroll a jeho sestava Sroll CD Transport + Sroll Lyra + Sroll Sound Garden byla jedna z těch nejlepších, jaké jsem měl možnost na výstavě slyšet. U téhle sestavy jsem skutečně poslouchal hudbu a nemusel jsem řešit, jaké to má výšky, středy atd. Pro mě zvukově skoro bez chyby (přeci jen ty basy u Focal Grande Utopia EM jsou o něčem úplně jiném), ale vzhledově a cenově

Druhé velké zklamání mi přinesly reprosoustavy Sony u Sterea & Videa. Od těch sci-fi bedýnek jsem sice neočekával žádné zázraky, ale to pískání se nedalo vydržet. Možná to mělo sloužit k odhánění návštěvníků.
V 11. patře jsem jako první navštívil sestavu Lindemann CD1SE + Parasound HALO JC 2 + Parasound HALO A 21 + Noble Audio Lucid Premium. Vzhled a zpracování beden se mi moc líbilo (hlavně ten ořech) a zvukově se mi to oproti minule také líbilo. Krásné čisté středy a výšky, které bych mohl klidně poslouchat dlouhodobě. Pouze basy byly slabší a celkově se mi zdálo, že za zbytkem dost zaostávají.

V druhé místnosti Absolute Audia čekala sestava Meridian G92 + Meridian G51 + Mission 796. Nenadchlo mě to, ale ani neurazilo. Chyběl mi tam sice spodek, ale poslouchat se to dalo.

Ve 24. patře jsem nejdříve navštívil Audio Studio, kde mě čekalo třetí velké zklamání. Hrála zde taková malá krabička T+A Caruso. Do kuchyně nebo do ložnice celkem sympatická věc. Ale 45 000,- Kč mi přišlo jako něco strašného vzhledem k tomu zvuku, co z toho vycházel.
U Finale Audia jsem nejprve navštívil tu dražší sestavu McIntosh MCD500 + 2x McIntosh MC2301 + Wilson Audio WATT/Puppy 8, která určitě patří k tomu nejlepšímu, co tam bylo ke slyšení. Škoda jen, že tam neměla moc šancí jiná hudba, než ta, kterou tam měl vystavovatel. Ale i z toho mála, co tam kromě jazzu zaznělo, jsem poznal, že tohle se mi moc líbí. Ve druhé místnosti jsem poslouchal SACD přehrávač McIntosh MCD201 i gramofon Michel Gyro GT s polečně s McIntosh MA7000 + Sonus Faber Liuto a vzhledem k tomu, že už se blížil konec výstavy, tak jsem byl i rád, že šlo o takovou příjemnou, pohodovou sestavu.


Jako poslední jsem navštívil RP Audio, kde hrála sestava Audionet VIP G3 + Audionet PRE G2 + 4x Audionet MAX + Vivid Audio G1 GIYA. Už jsem byl poměrně unaven, tak jsem se na poslech příliš nesoustředil, ale i tak můžu říct, že se mi to líbilo.

V ostatních pokojích jsem se moc nezdržel, buď mě tam nic nezaujalo, nebo jsem to znal už z minulých výstav a nebo tam bylo pořád plno.
Poprvé se mi u vystavovatele AUDIOEGO líbil zvuk elektrostatů MartinLogan. MartinLogan 25th Anniversary CLX jsem měl možnost slyšet na přehrávači Ayre C-5xeMP i na gramofonu Clearaudio (tím gramofonem si ale nejsem jistý) a zesilovačích Theta Digital Generation VIII + Theta Digital Enterprise a shodou okolností tam hrálo i pár nahrávek, které mám doma. Zvukově mi to lehce připomínalo moje STAXy. Nevýhodou zde byla velká směrovost, kdy jediné možné místo poslechu bylo pouze na jedné z prostředních židlí a také to, že basy nešly moc hluboko.



V salónku Seine u Absolute Audio jsem měl možnost slyšet doposud pro mě nejdražší sestavu (odhaduji na cca 6 000 000,- Kč) Mark Levinson Noº512 + 2x Mark Levinson Nº53 + Focal Grande Utopia EM, u které jsem měl možnost slyšet skutečně "velký zvuk" a pochopil jsem, proč tzv. brněnská klika "ujíždí" na bednách s velkým basákem. Od této chvíle mi totiž přišlo, že skoro na všech sestavách chybí basy. Jedinou nevýhodou této prezentace byla přehnaná hlasitost (byl jsem tam v sobotu dopoledne) a tak jsem tam vydržel jenom něco málo přes půl hodiny, ale zvukově to pro mě byla jedna z nejlepších sestav letošní výstavy.






U Eurostar Ostrava hrála sestava Classe CDP-300 + Classe CP-500 + Classe CA-2200 + Bowers & Wilkins Signature Diamond. Chvíli jsem jí poslouchal, designově mě ty bedýnky sice neoslovily, ale zvuk se mi vzhledem k tomu, že šlo o poměrně malé bedýnky, líbil. Pak jsem se ale podíval na tu cedulku u levé bedny a myslel jsem, že snad špatně vidím... cena 400 000,- Kč za pár poměrně malých 2-pásmovek


Po té mě u High-End Audio Studia čekalo první velké zklamání. Sestavě Pathos Endorphin + Pathos Logos + Ferguson Hill FHOO1 + Velodyne MicroVee chyběly výšky i basy. Jediné, co jsem tam slyšel, byly nevýrazné středy. Designově šlo o jistě zajímavou setavu, ikdyž mě se nelíbila, ale zvukově to byla hrůza a cenu jsem radši ani nechtěl vědět.



Sestava EMM Labs TSD1 + EMM Labs DAC2 + Music First Audio + 2x Electrocompaniet AW400 + Wilson Benesch A.C.T. C60 + Wilson Benesch Torus u Hifi studia TYKON nehrála špatně, ale unešený jsem z ní nebyl. Nevím, čím to bylo, ale něco mi tam nesedělo.



Šroll a jeho sestava Sroll CD Transport + Sroll Lyra + Sroll Sound Garden byla jedna z těch nejlepších, jaké jsem měl možnost na výstavě slyšet. U téhle sestavy jsem skutečně poslouchal hudbu a nemusel jsem řešit, jaké to má výšky, středy atd. Pro mě zvukově skoro bez chyby (přeci jen ty basy u Focal Grande Utopia EM jsou o něčem úplně jiném), ale vzhledově a cenově





Druhé velké zklamání mi přinesly reprosoustavy Sony u Sterea & Videa. Od těch sci-fi bedýnek jsem sice neočekával žádné zázraky, ale to pískání se nedalo vydržet. Možná to mělo sloužit k odhánění návštěvníků.
V 11. patře jsem jako první navštívil sestavu Lindemann CD1SE + Parasound HALO JC 2 + Parasound HALO A 21 + Noble Audio Lucid Premium. Vzhled a zpracování beden se mi moc líbilo (hlavně ten ořech) a zvukově se mi to oproti minule také líbilo. Krásné čisté středy a výšky, které bych mohl klidně poslouchat dlouhodobě. Pouze basy byly slabší a celkově se mi zdálo, že za zbytkem dost zaostávají.


V druhé místnosti Absolute Audia čekala sestava Meridian G92 + Meridian G51 + Mission 796. Nenadchlo mě to, ale ani neurazilo. Chyběl mi tam sice spodek, ale poslouchat se to dalo.

Ve 24. patře jsem nejdříve navštívil Audio Studio, kde mě čekalo třetí velké zklamání. Hrála zde taková malá krabička T+A Caruso. Do kuchyně nebo do ložnice celkem sympatická věc. Ale 45 000,- Kč mi přišlo jako něco strašného vzhledem k tomu zvuku, co z toho vycházel.
U Finale Audia jsem nejprve navštívil tu dražší sestavu McIntosh MCD500 + 2x McIntosh MC2301 + Wilson Audio WATT/Puppy 8, která určitě patří k tomu nejlepšímu, co tam bylo ke slyšení. Škoda jen, že tam neměla moc šancí jiná hudba, než ta, kterou tam měl vystavovatel. Ale i z toho mála, co tam kromě jazzu zaznělo, jsem poznal, že tohle se mi moc líbí. Ve druhé místnosti jsem poslouchal SACD přehrávač McIntosh MCD201 i gramofon Michel Gyro GT s polečně s McIntosh MA7000 + Sonus Faber Liuto a vzhledem k tomu, že už se blížil konec výstavy, tak jsem byl i rád, že šlo o takovou příjemnou, pohodovou sestavu.








Jako poslední jsem navštívil RP Audio, kde hrála sestava Audionet VIP G3 + Audionet PRE G2 + 4x Audionet MAX + Vivid Audio G1 GIYA. Už jsem byl poměrně unaven, tak jsem se na poslech příliš nesoustředil, ale i tak můžu říct, že se mi to líbilo.



V ostatních pokojích jsem se moc nezdržel, buď mě tam nic nezaujalo, nebo jsem to znal už z minulých výstav a nebo tam bylo pořád plno.
Re: High End Praha 2009
Logany se mi taky dost líbily a dali mi tam velmi slušnou kávu, za což děkuji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti