Kazety sice uz leta neposloucham, stale si ale dobre vzpominam, ze originalni nahravky nikdy urovne tech mnou porizenych nedosahly. Bylo uplne jedno
CO u nich clovek nastavil, vzdycky to s mymi„domackými“ projely! Ty lepsi totiz byvaly porizovány jen za pouziti Dolby B a „pouze“ 2 az 4 násobné rychlosti, ty standardni ale uplne bez Dolby a nahravany byly nekdy jeste rychleji!
Doma jsem oproti tomu pouzival Dolby C (pri nahravkach z tuneru jeste „HX Pro“), vyuzil moznosti kalibrace te ktere znacky kazet za pomoci „biasu“ a „levelu“ a take funkce „monitor“, tedy moznosti primeho „odposlechu“ behem nahravky. Display Pioneeru „CT 737 Mk II“ bylo dokonce mozne prepnout na „vyssi rozliseni“ (vice segmentu v kriticke oblasti mezi 0 a +3dB) a tim z kazet „vymacknout“ maximum.

(Preferoval jsem kazety Maxell XL II a Sony UX-S, vyjimecne ale take drahé „Metal Master“.)
Jak uz jsem psal ve svem vlakne, prave tyto nahravky, poslouchane potom primo do sluchatek AKG „K280 Parabolic“, u mne „odstartovaly“ spiralu vymen equipmentu.
Hralo to totiz lepe, nez cely zbytek me tehdejsi sestavy, vcetne CD playeru Pioneer PD 5300! (i kdyz ten za to primo nemohl.) Kdyz si zkratka clovek s nahravkou trochu pohral, nemely sanci ani nektere CD a tehdejsi zvuk vetsiny LP byl take zalostnejsi. Jak rikam,
kopie na kazete hrala tehdy nejlip!
No, zaplat panbuh je to za mnou…i kdyz - o "reaktivaci" Pioneera, alespon pro mou „uspavaci“ kombinaci v loznici, stale jeste uvazuji.
