


Jo Knopi to jsou všechno výborné tipy,jěště bych sem vložil ten Boxerův tip MBL 1511f,za velmi rozumný peníz a Reimyo CDP777 za stejné peníze z druhé ruky,něco kolem 3500-4000 éček.knopi píše:Já nemám zkušenosti s takhle drahými převodníky, ale nějakej čas to občas sleduju co se líbí a já myslim, že by ses mohl kouknout třeba na AMR DP-777 v jedné recenzi si to majitel vybral přes MA-1, Debussy atd. Názor jednoho člověka, ale zajímavá recenze: http://www.computeraudiophile.com/f6-da ... 77-a-9680/
Jinak v té katogorii kolem té stovky se líbí hodně Antelope Eclipse, AMR DP-777, Meitner MA1 a mě ještě zaujal Casea Orion
Očíhni Bricasti M1, ale to je bez kvalitního USB stejně tak jako Eclipse
Prism, Berkley Alpha mk2 osobně si myslim, že to konečná nebo na tzv. top stačit nebude na sluchátkových fórech to srovnávali s Perfect Wave mk2, Anedio D2 a prej to je vše cca podobná kategorie s tim, že ta D2 vychází convě nejlíp. A pak je otázka jak by to obstálo proti našim BB DAC, Cepheus mk2 USB..
Ale co já si myslim neni vůbec důležitý. Ber to jako možné tipy na ozkoušení.
I had a chance to audition the highly-praised Bricasti M1 at my dealer. The associated gear include ATC 100 passive floor stander, ML pre and mono block. We used playback designs MPS5 for comparison and as the transport. I auditied this DAC hoping to use it as a secondary source to my Klimax.
We used primarily Diana Krell's CDs, including Live in Paris, and violin solo and concertos.
The positive:
M1 is technically excellent. The highs are extended without harshness. Mids are fairly transparent. Bass hits deep with power and definition. M1 reminds me of DAC1 and dare I say it's a souped up DAC1 in every respect (could be a good or bad thing)
The negative:
I would say the biggest weakness and ultimately my dismissal of this otherwise technically proficient DAC is its ulter lack of musicality. For example, human voice do not sound real and organic when compared with MPS-5. When Diana sings, I did not get the imagery of her singing. Like the mids, the highs on M1 leave much to be desired. For example, symbols in Living in Paris and violin solos lack the real life quality associated with those instrument. M1 sounded just like another digital DAC, displaying all the negative aspect of digital music. On the very high notes of violin, all I heard was a monotone sound, without the usual harmonics and woodiness I am used to with Klimax and what I heard on MPS-5. Soundstage of M1 feels contrived and not realistic. I did not hear the complex layering as with he MPS-5, nor did I hear as deep of a soundstage.
I believe if you like how DAC-1 sounds and wants a more refined and upgraded version of that sound, M1 may be a great choice. However, if you value real-life organic sound with music unfolding in a natural way, you may want to look elsewher
e.
Overall I was very disappointed in the M1 when I had very high expectations after reading the latest review in an audio magazine.
element píše:Zdar všem,
slyšel jsem převodníky Sroll (vlastnil jsem ho), Weiss DAC 202, Meitner MA-1, DCS debussy. Pokud Zappa slyší jen minimální rozdíl mezi převodníkem z Srolla a Weissem, tak je to díky tomu, že jeho zbytek aparatury nedokáže zaregistrovat změnu i když ta změna je opravdu velmi výrazná, může to být problém kabelu, reprosoustav..a jestě jedna věc..když tu někdo píše že Weiss je lepší než DCS..tak tím myslel jaký model DCS, to je jako že něco je lepší než Škodovka, ale jaká Škodovka???Superb nebo 105??? takové názory tady jsou fakt amaterské.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti