Datový kabel a jeho vliv na stream

Signálové, reproduktorové i napájecí kabely
Odpovědět
ayman
Kontaktovat uživatele:

Datový kabel a jeho vliv na stream

Příspěvek od ayman »

Na zahraničních fórech jsem narazil na diskuze,ohledně datových kabelů a jejich vliv na kvalitu streamu hudby. Někteří hodně vychvalují kabely kategorie 8- Cat8 zejména Supra CAT8 STP, jejichž použití údajně markantně zlepšilo zvuk.. Některé příspěvky naopak varují že takový kabel na domácí použití vhodný není a jeho stínění může způsobovat problémy. Prostě klasické diskuze ohledně kabelů. Jsou v datových kabelech opravdu takové rozdíly aby jejich výměna měla pozitivní přínos? V této oblasti jsem naprostý laik, můžete se k tomu prosím vyjádřit? Sám mám doma obyč.nestíněný cat 5e

tesarpa
Kontaktovat uživatele:

Re: Datový kabel a jeho vliv na stream

Příspěvek od tesarpa »

To je podle mne ideální. Právě proto, že je nestíněný, tak nepropojí kostry obou přístrojů. Ethernet má v sobě galvanické oddělení by design, není třeba to komplikovat.

Jarda69
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Jarda69 »

Cat5 je fajn. Mám z něj i reprokabely *palec*

Fidji99
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Fidji99 »

Datovy kabel je co sa tyka zvuku velmi dolezity. Napr. ked ho nemas, tak ti to hranie cze ethernet vobec nejde.

P.S> vyrobca mojho streameru [LINN} doporucuje Cat5

Fidas
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Fidas »

Prohlédl jsem a změřil AQ Vodka, jedna strana nemá připojené stínění. Tedy galvanické propojení mezi přístroji se nekoná. Nevím, zda u Cat5 nemá vliv spíše to nestínění mezi jednotlivými páry, kvůli přeslechům. Je zkroucení dostatečné opatření?

Yiakubou
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Yiakubou »

Ja pouzivam tyhle cinsky Cat8 Vention z Alzy https://www.alza.cz/vention-cotton-brai ... 242984.htm Asi to jde koupit i na aliexpresu a tak. No a hraje to uplne stejne jako kdykoliv predtim ;)

Aleskla
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleskla »