Datový kabel a jeho vliv na stream
Datový kabel a jeho vliv na stream
Na zahraničních fórech jsem narazil na diskuze,ohledně datových kabelů a jejich vliv na kvalitu streamu hudby. Někteří hodně vychvalují kabely kategorie 8- Cat8 zejména Supra CAT8 STP, jejichž použití údajně markantně zlepšilo zvuk.. Některé příspěvky naopak varují že takový kabel na domácí použití vhodný není a jeho stínění může způsobovat problémy. Prostě klasické diskuze ohledně kabelů. Jsou v datových kabelech opravdu takové rozdíly aby jejich výměna měla pozitivní přínos? V této oblasti jsem naprostý laik, můžete se k tomu prosím vyjádřit? Sám mám doma obyč.nestíněný cat 5e
Re: Datový kabel a jeho vliv na stream
To je podle mne ideální. Právě proto, že je nestíněný, tak nepropojí kostry obou přístrojů. Ethernet má v sobě galvanické oddělení by design, není třeba to komplikovat.
Cat5 je fajn. Mám z něj i reprokabely 
Datovy kabel je co sa tyka zvuku velmi dolezity. Napr. ked ho nemas, tak ti to hranie cze ethernet vobec nejde.
P.S> vyrobca mojho streameru [LINN} doporucuje Cat5
P.S> vyrobca mojho streameru [LINN} doporucuje Cat5
Prohlédl jsem a změřil AQ Vodka, jedna strana nemá připojené stínění. Tedy galvanické propojení mezi přístroji se nekoná. Nevím, zda u Cat5 nemá vliv spíše to nestínění mezi jednotlivými páry, kvůli přeslechům. Je zkroucení dostatečné opatření?
Ja pouzivam tyhle cinsky Cat8 Vention z Alzy https://www.alza.cz/vention-cotton-brai ... 242984.htm Asi to jde koupit i na aliexpresu a tak. No a hraje to uplne stejne jako kdykoliv predtim 
Měl jsem kupovaný kabel cat.6. Nic extra. Standartni konfekce. Teď tam mám tu Supru cat.8. Žádný rozdíl jsem nepoznal. Mám dojem, že velký test proběhnul na Audiodromu a tam byl závěr, že ethernetový kabel má minimální přínos. V podstatě źádný.
Totální utopie, vliv nulovy.