elektrorozvody

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
lukas
Kontaktovat uživatele:

elektrorozvody

Příspěvek od lukas »

Dobrý den,

v rámci rekontrukce RD se budou dělat i nové elektrorozvody, takže uvažuji o samostatné přípojce k hifi.
Má s tímto někdo zkušenosti- na co si dát pozor, jaký kabel, jistič, ev. zásuvku apod.? Je event. nějaká firma (hifi studio), která toto řeší? Jsem z Opavska. Jsem laik a budu rád za každou věcnou radu.
Díky Lukas

sekal

Re: elektrorozvody

Příspěvek od sekal »

Jen upřesňující dotaz - ta rekonstrukce bude realizována "svépomocí" ?

lukas
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukas »

Rekonstrukci bude dělat firma, resp. řemeslníci.

jirie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirie »

Natáhl jsem si od rozvaděče stíněný kabel Supra cca 16 m
http://www.svensound.devel.bluesystem.c ... lorad-3g25

zakončil filtrem:
http://www.svensound.devel.bluesystem.c ... -md06eu-sp

Já osobně to považuji za základ.Osobně jsem to táhl sklepením, vedení je tudíž venku, proto jsem na konec kabelu nedával klasickou zásuvku ale koncovku Schuko,kterou jsem připojil přímo do filtru.Ušetřil jsem pár tisic za zásuvky.To ovšem není Tvůj případ.Kvalitní zásuvky ma Mr. Diok v Panském dvoře skladem hafo .Myslím si ,že to bude pro elektrikáře hračka.

jirie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirie »

*headbang* Ještě jsem zapomněl dodat samozřejmost,že je to vyvedeno od samostatného jističe.Lepší je pojistka.

sekal

Příspěvek od sekal »

lukas píše:Rekonstrukci bude dělat firma, resp. řemeslníci.
V tom případě moc nechápu tvůj dotaz.. Předpokládám, že máš vypracován projekt, jehož nedílnou součástí je i nová elektroinstalace a kde jsou tebou nastíněné otázky (dle platných norem) vesměs řešeny...

Svensound
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svensound »