Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
DF je parametr zesilovače, hodne teoreticky pocitany vetsinou dnes, proto starší zesilovače hraly lip i s papirove mensi ale mozna realneji spocitanou hodnotou. V podstate udava schopnost zesilovace nejenom reproduktor rozhybat, ale taky ho ubrzdit, proste nad nim udrzet kontrolu, aby nemel sklony rozhucet se na sve rezonancni frekvenci, kdykoli se objevi v nahravce.
Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Kdybys tak rozuměl tomu, o čem píšeš...
Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Pavlos-S :
Vzhledem k tomu,že se tvoje přístroje objevily na bazaru,předpokládám,že rozhodnutí,čím je nahradíš už padlo.Pokud by to měl být ten PM7000N,tak opravdu používá stejnou síťovou část jako tvůj Denon,takže funkčné to bude to samé.To co ti vadilo na Denonu,bude na Marantzu stejné.Můžeš se podívat tady:https://www.marantz.com/cs-cz/shop/amplifier/pm7000n ,je to ta deska v pravém horním rohu s chladiči.A můžeš se podívat do Denonu doma,najdeš ji tam taky,je to koncernové řešení,stejně jako v Marantzu NA6006.Jak už to kdosi napsal,liší se přístroje převodníky,ale to není síťový prvek,můžou mít rozdílný zvuk,ale funkčně se moc lišit nebudou(drobné úpravy softu,můžou být).
Podle toho,co jsi psal ve vedlejším vlákně soudím,že s tím jak ti funguje Denon,moc spokojený nejsi.Tak aby si pak nebyl zklamaný,budeš mít lepší zesík,ale v podstatě ten samý streamer(funkčně).
Vzhledem k tomu,že se tvoje přístroje objevily na bazaru,předpokládám,že rozhodnutí,čím je nahradíš už padlo.Pokud by to měl být ten PM7000N,tak opravdu používá stejnou síťovou část jako tvůj Denon,takže funkčné to bude to samé.To co ti vadilo na Denonu,bude na Marantzu stejné.Můžeš se podívat tady:https://www.marantz.com/cs-cz/shop/amplifier/pm7000n ,je to ta deska v pravém horním rohu s chladiči.A můžeš se podívat do Denonu doma,najdeš ji tam taky,je to koncernové řešení,stejně jako v Marantzu NA6006.Jak už to kdosi napsal,liší se přístroje převodníky,ale to není síťový prvek,můžou mít rozdílný zvuk,ale funkčně se moc lišit nebudou(drobné úpravy softu,můžou být).
Podle toho,co jsi psal ve vedlejším vlákně soudím,že s tím jak ti funguje Denon,moc spokojený nejsi.Tak aby si pak nebyl zklamaný,budeš mít lepší zesík,ale v podstatě ten samý streamer(funkčně).
Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
darken76:
Ano, rozhodnutí již padlo na PM7000N. Co člověku z prvu vadí, časem si většinou zvykne a s nedostatky toho, či onoho přístroje se naučí tek nějak žít. Že to bude funkčně to samé s tím počítám. Hlavní prioritou bylo nahradit Onkyo, pořípadě i Denona. PM7000N je dva v jednom, tak to byl hlavní kandát. Obrázky s odkazu jsem viděl několikrát, ale to co je uvnitř, je promne nepochopitelná spleť plošňáků, různých válečků kvádříků a krychliček. Jedinné co tam poznám je chladič a i pojistku jsem našel
. Dnes by měl jít jak Denon, tak Onkyo do světa.
Funkce Denonu má své nedostatky, takže s podobným Marantzem vím do čeho jdu. Možná některé nedostatky budou jiné, tak snad to přežiju. Lepší zesík to bude určitě, a na te samý, doufám, že ne horší streamer, si už zvykat nebudu muset.
Když tak pak sem dám vědět.
Ano, rozhodnutí již padlo na PM7000N. Co člověku z prvu vadí, časem si většinou zvykne a s nedostatky toho, či onoho přístroje se naučí tek nějak žít. Že to bude funkčně to samé s tím počítám. Hlavní prioritou bylo nahradit Onkyo, pořípadě i Denona. PM7000N je dva v jednom, tak to byl hlavní kandát. Obrázky s odkazu jsem viděl několikrát, ale to co je uvnitř, je promne nepochopitelná spleť plošňáků, různých válečků kvádříků a krychliček. Jedinné co tam poznám je chladič a i pojistku jsem našel

Funkce Denonu má své nedostatky, takže s podobným Marantzem vím do čeho jdu. Možná některé nedostatky budou jiné, tak snad to přežiju. Lepší zesík to bude určitě, a na te samý, doufám, že ne horší streamer, si už zvykat nebudu muset.

Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
sorry za malý OT, ale řeším podobný problém o řadu níž
mám zesík PM6006 a přemýšlím bednách DYNAVOICE Challenger M-65 máte s nima nějaké zkušenosti? z toho co čtu jste asi s vyší řadou DF-6 poměrně spokojení.
přehrávat na tom budu multižánry zejméná vážnou hudbu/moderní "vážnou" hudbu, jazz a blues, ale i nějaký punk, rock a tak různě (spíše melodické věci)
mám rád čistý zvuk a obýváček má 4x5 metrů repro bych chtěl umístit na delší straně v rozích cca 0,5 až 1 m od nábytku (obývací skříň) sezení mám cca u prostřed místnosti s hlavou cca půl metru od protilehlé zdi
mám zesík PM6006 a přemýšlím bednách DYNAVOICE Challenger M-65 máte s nima nějaké zkušenosti? z toho co čtu jste asi s vyší řadou DF-6 poměrně spokojení.
přehrávat na tom budu multižánry zejméná vážnou hudbu/moderní "vážnou" hudbu, jazz a blues, ale i nějaký punk, rock a tak různě (spíše melodické věci)
mám rád čistý zvuk a obýváček má 4x5 metrů repro bych chtěl umístit na delší straně v rozích cca 0,5 až 1 m od nábytku (obývací skříň) sezení mám cca u prostřed místnosti s hlavou cca půl metru od protilehlé zdi
Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Tak Marantz už krmí DF-6ky již čtvrtým dnem a za mě také spokojenost. Zvuk u mě spíše hladčí, než ostřejší. To jsem měl u Onkya a celkově se starou aparatůrou a pak s i Denonem, který se u mě moc neohřál. Ve směs bych mohl napsat to samé co v článku na hifi-voice. Ale pokusím se to napsat svým slovem. Nevím co poslouchat dříve. Sice zatím poslouchám klidnější věci a toho metálu moc ne, u kterého se nůžky při poslechu pm7000n docela rozevírájí vzhledem kvalitě, spíše nekvalitě nahrávky. Zatím si vychutnávám detaily co jsem dříve moc nepostřehl. Oproti Onkyu musím dát hlasitost asi o 10% více abych měl stejný pocit, ale při odchodu z obýváku do kuchyně naopak mám pocit, že to hraje hlasitěji. Nejlepší bude když sem zkopíruju co jsem psal kamarádovi jako první dojmy

Tak sem poslechnul prvních několik písní spíše klidního rázu, či stilu blúsového. U Onkya jsem říkal, že z prvu před léty když jsem si na něj zvykal, že hraje tak jakoby pomalu. U Kawasaki od Marantze by se dalo říct podobně, ale to není přesný, spíše je to nepřesný. U Onkya to bylo takové pomalé táhlé, jako nechce se mi. Sedmitisícovka je taková jako by nikam nespěchám, klídek s přehledem ať mám čas to tam srozumitelně poslat. Prostě takový medový asi jako z toho článku. Vejšky mi připadaj takový jasnější, ne příliš ale spíše čitelnější. Středy nemaj agresivní charakter. Spíše jdou k těm nižším, ale to se změní dle druhu muziky a kvality nahrávky, jako teď když poslouchám Dimmu Borgir. Zpět k blůzu. Zatím vše posluchám bez korekcí a max na 30% hlasitisti. Spodek je takovej bych řekl přehledně kontrolovanej s tím jak jsem psal na začátku, klídek ať mám čas to tam poslat, i když vím, že bys chtěl více. Ale zase jsem slyšel v jedný písni basu opravdu drnknutí na strunu, a ne jako u Onkya jen takový to basový zahučení. I činel měl takovej opravdovější zvuk a přechod na bicích bych takovej rozeznatelnej, že jsem si představil ty bubínky různý velikosti jak po nich přejíždí paličkama. U DB bych už i uvítal možná to loudnes, ale jen trochu. Onkyo se strarejma bedna s loudnes bylo super. S novejma bednama nepoužitelný, a u Kawaski bych tam tak 5-10% z Onkya přidal. Ale uvidíme časem s dalšíma nahrávkama jaký to bude když opravdu nahrávka stojí za prd a pak když opravdu bude na určité kvalitativní ourovni.
A byl jsem si poslechnout mjůzik do vedlejší místnosti, kuchyně. Čeče tam jsem neměl pocit jako dříve lepších basů, ale spíše že tam to hraje hlasitějc a tak jakoby čistějc, i když zatím co mám těch pár písní dnes naposloucháno, tak to hraje čistě až až. Uvidíme časem co udělá větší volume. Marantz zatím hraje tak, že nemám potřebu žádného řevu. A v malých hlasitostech hrál tak čistě až nechutně jemně přehledně, ale kde jsem na pozadí cítil, že někde uvnitř musí mít nějakej omezovaž rychlosti, že by byl schopnej to vypálit na stejnou hlasitost oproti Onkyu dost fest, ale spíše se drží tak jakoby slušňáček aby nepohoršil. Jak jsem psal na začátku ta určitá medovost tu je, oproti bývalé sestavě která hrála agresivnějc jako celek. Takle mám z toho pocit, že to poslouchání člověka unaví mnohem pozdějc. Tak to jsou dnešní postřehy, uvidíme v dalších dnech jak se to bude vyvýjet.
A proč píšu Kawasaki? Viz obrázek. A teď mám dvě Kawasky. Jedna je v garáži a druhá v obýváku. A řekl bych, že, jak Marantze, tak Vulcana dělal jeden člověk, neb basová složka a bublání výfuku jsou si dost podobný, takový medový a nenásilný

Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Když jsem vybíral bedny a nakonec zvolil zmíněné DF-6, tak jsmem hlavně nechtěl aby měly basreflex vzadu. DF-6 ho sice vzadu mají, ale dá se zacpat a nechat otevřený jen přední. U M-65 bych se bál větší náročnosti na umístění se 4 basreflexama jen vzadu. Ale, jak píšeš jsi na tom evidentně lépe než já, alespoň od nábytku. Od zdi by to chtělo také minimálně 0,5m. Sedící vzdálenost máš také lepší oproti mé pouhých 2,3m, ač mám obývák 5x5m. M-65 jsem neslyšel, ale co jsem tak na rychlo projel, tak si je lidé v této cenové kategorii chválí.Therenus píše: ↑06 led 2021 23:50sorry za malý OT, ale řeším podobný problém o řadu níž
mám zesík PM6006 a přemýšlím bednách DYNAVOICE Challenger M-65 máte s nima nějaké zkušenosti? z toho co čtu jste asi s vyší řadou DF-6 poměrně spokojení.
přehrávat na tom budu multižánry zejméná vážnou hudbu/moderní "vážnou" hudbu, jazz a blues, ale i nějaký punk, rock a tak různě (spíše melodické věci)
mám rád čistý zvuk a obýváček má 4x5 metrů repro bych chtěl umístit na delší straně v rozích cca 0,5 až 1 m od nábytku (obývací skříň) sezení mám cca u prostřed místnosti s hlavou cca půl metru od protilehlé zdi
Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Pavlos-S píše: ↑08 led 2021 20:08Tak Marantz už krmí DF-6ky již čtvrtým dnem a za mě také spokojenost. Zvuk u mě spíše hladčí, než ostřejší. To jsem měl u Onkya a celkově se starou aparatůrou a pak s i Denonem, který se u mě moc neohřál. Ve směs bych mohl napsat to samé co v článku na hifi-voice. Ale pokusím se to napsat svým slovem. Nevím co poslouchat dříve. Sice zatím poslouchám klidnější věci a toho metálu moc ne, u kterého se nůžky při poslechu pm7000n docela rozevírájí vzhledem kvalitě, spíše nekvalitě nahrávky. Zatím si vychutnávám detaily co jsem dříve moc nepostřehl. Oproti Onkyu musím dát hlasitost asi o 10% více abych měl stejný pocit, ale při odchodu z obýváku do kuchyně naopak mám pocit, že to hraje hlasitěji. Nejlepší bude když sem zkopíruju co jsem psal kamarádovi jako první dojmy
Tak sem poslechnul prvních několik písní spíše klidního rázu, či stilu blúsového. U Onkya jsem říkal, že z prvu před léty když jsem si na něj zvykal, že hraje tak jakoby pomalu. U Kawasaki od Marantze by se dalo říct podobně, ale to není přesný, spíše je to nepřesný. U Onkya to bylo takové pomalé táhlé, jako nechce se mi. Sedmitisícovka je taková jako by nikam nespěchám, klídek s přehledem ať mám čas to tam srozumitelně poslat. Prostě takový medový asi jako z toho článku. Vejšky mi připadaj takový jasnější, ne příliš ale spíše čitelnější. Středy nemaj agresivní charakter. Spíše jdou k těm nižším, ale to se změní dle druhu muziky a kvality nahrávky, jako teď když poslouchám Dimmu Borgir. Zpět k blůzu. Zatím vše posluchám bez korekcí a max na 30% hlasitisti. Spodek je takovej bych řekl přehledně kontrolovanej s tím jak jsem psal na začátku, klídek ať mám čas to tam poslat, i když vím, že bys chtěl více. Ale zase jsem slyšel v jedný písni basu opravdu drnknutí na strunu, a ne jako u Onkya jen takový to basový zahučení. I činel měl takovej opravdovější zvuk a přechod na bicích bych takovej rozeznatelnej, že jsem si představil ty bubínky různý velikosti jak po nich přejíždí paličkama. U DB bych už i uvítal možná to loudnes, ale jen trochu. Onkyo se strarejma bedna s loudnes bylo super. S novejma bednama nepoužitelný, a u Kawaski bych tam tak 5-10% z Onkya přidal. Ale uvidíme časem s dalšíma nahrávkama jaký to bude když opravdu nahrávka stojí za prd a pak když opravdu bude na určité kvalitativní ourovni.
A byl jsem si poslechnout mjůzik do vedlejší místnosti, kuchyně. Čeče tam jsem neměl pocit jako dříve lepších basů, ale spíše že tam to hraje hlasitějc a tak jakoby čistějc, i když zatím co mám těch pár písní dnes naposloucháno, tak to hraje čistě až až. Uvidíme časem co udělá větší volume. Marantz zatím hraje tak, že nemám potřebu žádného řevu. A v malých hlasitostech hrál tak čistě až nechutně jemně přehledně, ale kde jsem na pozadí cítil, že někde uvnitř musí mít nějakej omezovaž rychlosti, že by byl schopnej to vypálit na stejnou hlasitost oproti Onkyu dost fest, ale spíše se drží tak jakoby slušňáček aby nepohoršil. Jak jsem psal na začátku ta určitá medovost tu je, oproti bývalé sestavě která hrála agresivnějc jako celek. Takle mám z toho pocit, že to poslouchání člověka unaví mnohem pozdějc. Tak to jsou dnešní postřehy, uvidíme v dalších dnech jak se to bude vyvýjet.
A proč píšu Kawasaki? Viz obrázek. A teď mám dvě Kawasky. Jedna je v garáži a druhá v obýváku. A řekl bych, že, jak Marantze, tak Vulcana dělal jeden člověk, neb basová složka a bublání výfuku jsou si dost podobný, takový medový a nenásilný)))
Marantz a Vulcan.... Muj člověk

Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Therenus: Vulcan S 650 v černé. Chtěl jsem tu tmavší matnou zelenou, ale poslední kousek mi vyfouk nějakej týpek asi o měsíc.
Také máš 650, nebo 900?
Také máš 650, nebo 900?
Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Nemàm ale 650 hrozně chci
asi černou s laďákem (máš laďák?) Zatím sedlám starou ZR-7 na Vulcanu se mi líbí ten duch pohody, nikam se nehonit a jezdit si v klidu, přesedlal jsem z lexusu do starýho rangera a nějak mě to ježdění na pohodu baví víc 


Re: Návrat k muzice, aneb co pořídit k pořízenému
Laďák nemám, nechce se mi do toho vrážet tolik peněz. Spíše zvažuju zadní kufry, ale nemám v garáži místo, a věčně to sundvat je vopruz. On se člověk v mládí vyblne a pak už jen pohodička. Hold věk dělá svoje 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti