Prosím o pomoc s výběrem reproduktorů popř. i zesilovače
-
BloodyBrick
- Kontaktovat uživatele:
Prosím o pomoc s výběrem reproduktorů popř. i zesilovače
Zdravím vás, chtěl bych vás požádat o radu s výběrem reproduktorů v cenovém rozmezí 30.000 - 60.000. Jako zesilovač jsem si vybral Harman/Kardon HK 980. V ceně okolo 15.000 se mi zdál nejkvalitnější v porovnání s : Yamaha A-S700 , Marantz PM7003, Onkyo A-9555, Cambridge Audio Azur 640A.
Reproduktory bych chtěl rozhodně sloupové. Jde mi o co nejvyšší kvalitu s co největším rozsahem frekvencí a o to, aby s daným zesilovačem hrál co nejsladěněji (pokud byste měli návrh na zesilovač jiný, neváhejte a pište) Nikde jsem na stereo zesilovači neviděl výstup pro subwoofer ( proto ten rozsah frekvencí). Jsem pouze laik, proto, pokud existuje způsob, jak připojit subwoofer do stereo zesilovače pro poslech hudby, prosím, poraďte. Navíc, v parametrech reproduktorů se zrovna moc nevyznám.
Moji kandidáti na repro :
Magnat Quantum 709
JBL LS 60
JBL TL 260 limitovaná edice - http://www.prodvd.cz/jbl_tl_260.htm
Mordaunt-Short Mezzo 8
BW 683
BW CM9
Zbytek mojí audio sestavy :
Deck Pioneer CT S670D
Equalizer Pioneer GR 209 ( byl koupen pro kazeťák, který byl a stále je připojen na A/V Pioneer 708 RDS. Zvuk nebyl zrovna nijak světový a dle našich uší jej equalizer značně vylepšil )
CD Pioneer PD S707
Gramec Pioneer PL 990 - v plánu zakoupit Pro-Ject debut 3
Subwoofer Pioneer S-W100S
Hudba, kterou pouštím je z 99% progresivní rock, hard rock (Black Sabbath, Deep Purple, Uriah Heep, Jethro, Eloy, Pink Floyd atd.) Bydlím v v panelovém domě tj.: bytě. Ale sem tam, při nějakých akcích, popustíme uzdu a repro značně zesílíme.
Děkuji předem všem za věcné rady.