

. . . to byl příklad situace, kdy si v autě lidé nepustí progresivní rockovou kapelu, jejíž album je přesto zmršeno. A Pendragon jsem jmenoval proto, neboť tu byl zmíněn jako příklad nízkého DR, kdy k tomu není důvod a mám je rád.dadaft píše:...popravdě Pendragon mi neříká nic
Nepopírám, že do toho občas nemrknu, ale hlavně si CD "projedu" sám. Teď mám např, ve Flacu poslední album kapely ARENA, které se mi líbí a chtěl bych si pořídit originál. Po špatných zkušenostech si pochopitelně to album nejdřív poslechnu přes DAC na mém aparátku . . . a teprve potom, kdy už mi proniklo skrz povrch těla do všech buněk, projedu DRM (Dynamic Range Meter), abych nebyl ovlivněn (jak psal nesmyslně Lechos). Arena nehraje nijak závratně, DR8. Proč proboha u takového druhu hudby není alespoň 10-11? V autě si to nikdo nepustí, v rozhlase to nehrají, tak proč? Je to hudba pro fajnšmekry, příznivce progressive (jako jsem třeba já), kteří doma nějaký ten aparátek mají. Měl jsem půjčeno album Alice In Chains, ať dělám co dělám, prostě za to, co se valí z beden, nedám ani korunu. Je to hučák, je to přeřvaný, valí se na vás pořád stejný hluk . . . a v polovině alba mě to přestává bavit. Loupnu to do PC, projedu...a ejhle, DR5 ?! Jasně, není to jediný ukazatel, tak proč se to ale nedá poslouchat delší dobu? Prostě na to ty uši nejsou stevěný. Zlatý "Facelift" z roku 1990 (DR11)dadaft píše:...prolistoval jsem cca 200 stran toho webu DR Database
...tak buď ráddadaft píše:...co znám a poslouchám - a je to v DRD - má DR 10-15 ........................... většina toho, co poslouchám, tam ovšem není
Lenze loudness war nie je len o tom, ze musis stiahnut hlasitost a v opacnom pripade ju pridatlidumil píše:A není to hlasitostí, neb tu stahuji.
"Close to the Edge" patří právě k těm, u nichž mám několik verzí (neb patří mezi mých TOP5). Např. původní vydání z roku 1986 (DR11) hraje z 95% stejně, jako vydání Rhino (DR10). Obě alba porovnávána na stejném CDplayeru, při stejné hlasitosti, repro i sluchátka (tzn. po sobě, výměnou CD za CD, né přepínáním dvou různých transportů). Po pravdě . . . u každého vyniká něco jiného, ideální by bylo zkombinovat jelidumil píše:Porovnával jsem napřímo přepínáním z BR a CD přehrávače původní Yes CTTE se SHM CD, hlasitost stejná a výsledek? SHM CD o parník.
Vím, o čem je loudness war a napsal jsme to blbě hlasitost NEstahuji.Odar píše:Lenze loudness war nie je len o tom, ze musis stiahnut hlasitost a v opacnom pripade ju pridatlidumil píše:A není to hlasitostí, neb tu stahuji.
To už bohužel není pravda. Znám rel. dost nahrávek klas. hudby z poslední doby, které jsou zprasené.dadaft píše:..klasickou hudbu tenhle trend zcela míjí..
Já znám zprasené i staré...sekal píše:To už bohužel není pravda. Znám rel. dost nahrávek klas. hudby z poslední doby, které jsou zprasené.dadaft píše:..klasickou hudbu tenhle trend zcela míjí..
No vidíš a i s RHINO vydáním jsem to porovnával a zase mi SHM CD znělo líp. Ale jak píšu výše - svobodná volba každého soudruhajirie píše: jako jediné "pozitivum" by se dal označit docela znatelně rozšířený prostor nahrávek. Je to ale velmi laciný trik, kterým si celkově tahle luxusní edice moc nepolepšila, a tak skutečným "bonusem" zůstavají bonusové nahrávky převzaté z reedic RHINO.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host