Daň za HIGH-END ?
Re: Daň za HIGH-END ?
BVa
Konečně
Konečně
Re: Daň za HIGH-END ?
BVA: Nikdo netvrdí, že top sestava vylepší blbou nahrávku, ale to, že mizerná nahrávka rozhodně nebude hrát na top sestavě hůř než na shit sestavě. Shit sestava z shit nahrávky ořeže i to málo co tam je a jediné co může způsobit lepší akceptovatelnost pro uši je tak akorát to, že se z toho udělá jedna pěkná zahulená koule, ze které zbude akorát základní melodie a buben, přičemž to celé hraje víceméně mono a není tam nic co by mohlo tahat za uši.
Korys: A ty jsi prosím pěkně nějaké Bum Cink Nazi Quadraly PHONOLOGUE slyšel? Dost silně o tom pochybuji, protože jestli něco nesnáším, tak je to to co se vydává za "německý" zvuk "plechařina ala Canton" a jestli něco hraje zcela opačně, tak je to Quadral. Ale hádat se o tom s někým kdo má budky hrající od 50Hz fakt nebudu.
Pininfarino: Dobře se zamysli, kdo tady zase začal kydat hnůj na ostatníí a jestli má cenu od podobných lidí nechat si radit. Brzo se zřejmě rozproudí debata o kabelech, hrotech a dalších woodoo oblíbenostech, přičemmž tvůj problém je podle mě na 90% v repro.
Docela by se hodilo, kdyby si zmínil nějáké z těch "špatných" nahrávek a nějáké z těch dobrých. A taky jaké bedny jsou v tvojí "horší" sestavě. Je třeba dost možné, že ta nová bedna prostě nedokáže něco zahrát. Bedny můžou mít trochu víc ostřejší středy, což některému typu hudby pomůže, ale třeba rock to naprosto zničí.
A znova opakuji, měl jsem zcela stejný problém jako ty. Některé nahrávky se daly poslouchat jen na dvacet let starýcch pionýrech za 4 litry a na všem jiným to rvalo uši. A najednou, na těch "bum cink" quadralech se objevily věci, které jsem opravdu ani nepředpokládal, že by tam mohly být.
Korys: A ty jsi prosím pěkně nějaké Bum Cink Nazi Quadraly PHONOLOGUE slyšel? Dost silně o tom pochybuji, protože jestli něco nesnáším, tak je to to co se vydává za "německý" zvuk "plechařina ala Canton" a jestli něco hraje zcela opačně, tak je to Quadral. Ale hádat se o tom s někým kdo má budky hrající od 50Hz fakt nebudu.
Pininfarino: Dobře se zamysli, kdo tady zase začal kydat hnůj na ostatníí a jestli má cenu od podobných lidí nechat si radit. Brzo se zřejmě rozproudí debata o kabelech, hrotech a dalších woodoo oblíbenostech, přičemmž tvůj problém je podle mě na 90% v repro.
Docela by se hodilo, kdyby si zmínil nějáké z těch "špatných" nahrávek a nějáké z těch dobrých. A taky jaké bedny jsou v tvojí "horší" sestavě. Je třeba dost možné, že ta nová bedna prostě nedokáže něco zahrát. Bedny můžou mít trochu víc ostřejší středy, což některému typu hudby pomůže, ale třeba rock to naprosto zničí.
A znova opakuji, měl jsem zcela stejný problém jako ty. Některé nahrávky se daly poslouchat jen na dvacet let starýcch pionýrech za 4 litry a na všem jiným to rvalo uši. A najednou, na těch "bum cink" quadralech se objevily věci, které jsem opravdu ani nepředpokládal, že by tam mohly být.
Re: Daň za HIGH-END ?

Graf A) symbolizuje starú lacnú vežu s jej dosahom na frekvencie. Zároveň graf A) symbolizuje starú nahrávku. Absencia okrajových frekvencií je doplnená množstvom /dôrazom na úrovni 100 Hz /10 kHz.
Graf B) symbolizuje kvalitnú aparatúru a kvalitnú nahrávku. Frekvenčný rozsah je široký.
Problém vznikne skrížením aparatúry A) a nahrávky B), ale aj aparatúry B) a nahrávky A). Samozrejme najkvalitnejší je výsledok B) +B), slušne počúvateľný je pri A) + A).
zajímalo by mě, jaks přišel na to, že starší nahrávky a bedny mají zvýrazněná pásma a novější ne?
co si všímám já, tak starší nahrávky jsou většinou kvalitnější než nové a starší bedny mívají vyrovnanější průběh než novější (čímž neříkám, že mají stejný rozsah).
Re: Daň za HIGH-END ?
??? O ničom inom sa nehovorí, aj ty sámNikdo netvrdí, že top sestava vylepší blbou nahrávku,
Mě třeba na tom dřívějším novém "midendu" zaráželo co všichni hifisti mají na Pink Floydech, protože to znělo docela nudně a nijak vyjímečně. Teď, když mi to hraje jsem to pochopil, najednou to hraje parádně, ale zároveň mi to je schopné přehrát i dost obskurní CD od blackmetalových Bloodline, kde jsou bubny nahrané jen do jednoho kanálu a celá hudba je založená na příšerném zkreslení.
Bohužel to chce postupovat ještě výš, a pak si i ta nyní neposlouchatelná CD zase stanou stravitelnými.
Vidím to asi tak, je to nové (novšie..), bolo to drahé, všetci hovoria že to je dobré,a tak musí byť správne ako to hrá..Laciné - jsme v pohodě moc to nestálo, nějak to hraje tak o co jde....
Prostřední - rozlišuje nahrávky ale drtivá většina se nedá poslouchat (jediné co na tom zaručeně hraje je female jazzz)
Drahé - až zde se zase začíná objevovat pohoda.
Ako sa môže "zvýšiť strávitelnosť", ak nie maskovaním chýb (ale potom aj spolu s časťou užitočných informácií)? To má ten TOPEND zabudovanú umelú inteligenciu, alebo urobí remaster blbej nahrávky??
Re: Daň za HIGH-END ?
tohle fakt nemá cenu už je to tady zase, mějte se všichni hezky a užijte si ten flame 

Re: Daň za HIGH-END ?
nikoho se nemíním dotknout, jen potrefené husy se ozvou:
kdysi mi tatík tloukl do hlavy "volovi neodporuj, je to jen fakt jen vůl"
kdysi mi tatík tloukl do hlavy "volovi neodporuj, je to jen fakt jen vůl"
Re: Daň za HIGH-END ?

.zdůvodnění není třeba - stačí zkušenost.
Stačí použiť tú hmotu medzi ušami, nielen uši...
2 boxer- Do ktorej skupiny by si zaradil napr. ten Krell?
Skúste si to 10x prečítať. Nemáte inú psychiku, nie ste výnimky. Preto nestačí len skúsenosť ,lebo to platí len pre "majiteľa" tej skúsenosti.A psychoakustika zasahuje do všeho, co jde přes uši,
Re: Daň za HIGH-END ?
BVa, tak nám raději napiš ja to vlastně s tím high endem vlastně je.
Evidentně je tu skupina zastávající názor že čím lepší hifi, tím více nahrávek
se stává neposlouchatelných. Předpokládám, že na těch nejlepších řetězcích se pak dá poslouchat
jen pár vybraných audiofilních nahrávek, protože když se pustí cokoli jiného, nastává
panický úprk z místnosti a utrpěnou psychickou újmu lze kompenzovat jedině týdením poslechem
oblíbených nahrávek na bakelitových reprácích za 500Kč.
Evidentně je tu skupina zastávající názor že čím lepší hifi, tím více nahrávek
se stává neposlouchatelných. Předpokládám, že na těch nejlepších řetězcích se pak dá poslouchat
jen pár vybraných audiofilních nahrávek, protože když se pustí cokoli jiného, nastává
panický úprk z místnosti a utrpěnou psychickou újmu lze kompenzovat jedině týdením poslechem
oblíbených nahrávek na bakelitových reprácích za 500Kč.
Re: Daň za HIGH-END ?
james
Ak máš nekvalitné nahrávky (technicky nekvalitné..), tak to platí, čím lepšie rozlíšenie, tým viac ukáže všetky chyby. Ale súčasne platí, že tým viac vynikne kvalita tých dobrých nahrávok.
Alebo lepšie rozlíšenie, detailnosť, vernosť, presnosť, od určitej úrovne chyby zase odstráni? Tomu veríš?
Ak máš nekvalitné nahrávky (technicky nekvalitné..), tak to platí, čím lepšie rozlíšenie, tým viac ukáže všetky chyby. Ale súčasne platí, že tým viac vynikne kvalita tých dobrých nahrávok.
Alebo lepšie rozlíšenie, detailnosť, vernosť, presnosť, od určitej úrovne chyby zase odstráni? Tomu veríš?
Re: Daň za HIGH-END ?
Zappadaddy píše:To co je v červeném ,tak s tím nesouhlasím.Pokud to tak opravdu bude katastroficky hrát , tak to nebude top sestava!Top sestava rozliší samozřejmě kvalitu nahrávky,ale i špatná nahrávka by měla hrát velmi slušně.Hopp píše:Prave si prisiel na to sam. Cim lepsia a s vyssim rozlisenim hrajuca zostava, vzdy dokonalejsie odhali nekvalitu resp. nedostatky nahravky. To je dan High-endu, vyzaduje kvalitne nahravky. O tyzden je vystava v Prahe, zober si jedno kvalitne CD a jedno zle, napr. nejaky pop. Nechaj si to pustit na top zostave a presvedcis sa sam, ze ten pop bude hrat aj na tej top zostave rovnako katastroficky, ako katastroficky je nahraty.pininfarino píše:Podmienkou sú kvalitné nahrávky. A potom to HRÁ !!
Vdaka BVa, je predsa logicke, ze kde nic nie je ani smrt neberie, takze ak nieco v nahravke chyba, alebo je tam niecoho privela, tak ani top zostava to nazachrani, lebo iba verne zreprodukuje, to, co je na nosici, v opacnom pripade maskuje, prifarbuje a pod.BVa píše:Sorry , ale to je blbosť. Ani tá "najtop" zostava nezlepší mizernú nahrávku. Maximálne môže zamaskovať chyby, ale potom maskuje aj užitočné informácie, selektovať nedokáže. Kto toto tvrdí, je alebo naivný, alebo...predajcaTop sestava rozliší samozřejmě kvalitu nahrávky,ale i špatná nahrávka by měla hrát velmi slušně.
Re: Daň za HIGH-END ?
PMA, BV, T-M, - někdy Vaši snahu, toleranci a klid obdivuju.
To Kazzatel se s tím většinou nemaže
PS : hele, neberte to jako alpský doprdelismus, jó.
To Kazzatel se s tím většinou nemaže

PS : hele, neberte to jako alpský doprdelismus, jó.
Re: Daň za HIGH-END ?
Doma samostatná akusticky vyriešená posluchovka, v nej Avalon Sentinel, Halcro dm88 a dm10, dsc Scarlatti SACD/CD transport, upsampler, DAC a master clock. Všetko prepojené káblami za milión.... Do mechaniky vkladám prvé CD z kolekcie "Eva a Vašek 100 nejkrásnějších písniček" ....... NIRVÁNA
Re: Daň za HIGH-END ?
Musím si jít pro nové "peprsky" 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti