Seznamovat se s někým dalším netřeba, ten tvůj "text" jsem pochopil zcela dostatečně, o jeho "logice" ani nemluvě.. A btw, když jsi kritizoval ty mé "krásné silácké řeči", tak by jsi si měl nejdříve zamést před vlastním prahem http://hifinazory.cz/forum/viewtopic.ph ... 109#p85919 chlapče....sostakovic píše:Seznam se ještě s někým, pak třeba budeš schopen pochopit jednoduchý psaný text. Možná i udělat jednoduchý logický závěr.
Studioline Praha - nesolidní jednání?
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Jednoznačně nesolidní firma, která si vymýšlí různé kdyby a jestliže. No a nakonec se se zákazníkem ještě dohaduje, aby nemusela dodržet ani svůj vymyšlený postup vráceníDRVOŠTĚP píše:http://www.studioline.cz/?lang=cz&sec=a ... 7&s_cat=19
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
To je naprosto v rozporu se zákonem. Pokud je zboží v pořádku, musí vrátit celou částku a je uplně fuk co si do podmínek napíšou.... Vám bude vrácena zaplacená částka, která je zatížena poplatkem ve výši 20% z prodejní ceny s DPH ...
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Problém je ale v tom, že zboží nebylo vráceno v pořádku, ale poškozené - nefunkční USB vstup. To je pak problematické i vracení ve 14 denní lhůtě - ta se vztahuje jen na nepoškozené zboží, je to náhrada ozkoušení v prodejně. Patrně by se mělo spíše jednat o záruční opravu nebo výměnu.
Můj názor je, že Vision ještě dopadl celkem dobře, mohl taky 30 dní čekat na opravu a pak mít doma dac, který nepotřebuje a je těžko prodejný. Takhle má alespoň většinu peněz zpátky.
Můj názor je, že Vision ještě dopadl celkem dobře, mohl taky 30 dní čekat na opravu a pak mít doma dac, který nepotřebuje a je těžko prodejný. Takhle má alespoň většinu peněz zpátky.
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
To bh69Souhlas, to je opravdu skandální těch 20% dolů.
Tenhle spolek je zralý na Černé ovce, a určitě by si nějakou "mediální pozornost" zasloužil, minimálně za svůj férový přístup k zákazníkům.To se hned tak nevidí.
Tenhle spolek je zralý na Černé ovce, a určitě by si nějakou "mediální pozornost" zasloužil, minimálně za svůj férový přístup k zákazníkům.To se hned tak nevidí.
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Bylo by užitečné zjistit názor právníka na možnost využití 14-denní lhůty v případě objevení se závady.
Nicméně ty jejich podmínky, že např. vrácení se nevztahuje na zboží, které nebylo skladem
O lichvářském poplatku 20 % nemluvě...
Nicméně ty jejich podmínky, že např. vrácení se nevztahuje na zboží, které nebylo skladem
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Takže není to úplně tak, že by nesměl z vrácené částky nic strhnout. Může strhnout své náklady na vrácení. Kolik stojí poštovné zpět u takového balíku a beztak do ciziny - 100 Kč to nebude. Možná do toho lze započítat i spotřebovaný čas apod.Zákon uvádí v § 53 odst. 10, že uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. ........ Jediná možná platba, kterou lze po spotřebiteli považovat jsou skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
A vrácení peněz nemusí být okamžitě, ale do 30 dnů.
http://www.lupa.cz/clanky/vite-kdy-a-ja ... v-e-shopu/
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Zbozi, ktere neni skladem se zrejme da povazovat za zbozi na objednavku. O tom zda je ten poplatek lichvarsky muzeme diskutovat, nicmene predpokladam, ze dotycny si ty podminky pred nakupem precetl a pokud s nimi nesouhlasil, tak nemel nakupovat, at uz jsou protipravni nebo ne.petrL píše:Bylo by užitečné zjistit názor právníka na možnost využití 14-denní lhůty v případě objevení se závady.
Nicméně ty jejich podmínky, že např. vrácení se nevztahuje na zboží, které nebylo sklademO lichvářském poplatku 20 % nemluvě...
Jinak si dokazu predstavit, ze obchodnik do tech duvodne vynalozenych prostredku zaradi polozky typu odborne vycisteni, technicka prohlidka a dalsi a snadno se pak na tech 20% dostane.
A vadne zbozi v te lhute mozne vratit neni, je nutne pouzit klasickou reklamaci.
Urcite se muzou objevit i jine pravni nazory, obcanske pravo neni moji domenou.
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Jestli je něco skladem nebo ne, je problém obchodníka. Když mu nevyhovují pravidla, tak ať to nedává do e-shopu. Ale nemůže kvůli svému problému ohýbat zákony. A jestliže si firma vymyslí takové pravidlo, jehož splnění nebo nesplnění nemá zákazník šanci dokázat (co se psalo na www v okamžiku objednání??), o něčem to svědčí.
U lacinějšího zboží si dokážu představit i větší manipulační náklady než 20 % ceny, ale chtít to paušálně, je lichva.
Takže při závadě zákazník o možnost vrácení přijde? Nebo se lhůta počítá až od vyřízení reklamace? Chtělo by to právníka.
U lacinějšího zboží si dokážu představit i větší manipulační náklady než 20 % ceny, ale chtít to paušálně, je lichva.
Takže při závadě zákazník o možnost vrácení přijde? Nebo se lhůta počítá až od vyřízení reklamace? Chtělo by to právníka.
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Tady je hlavně vidět ta nenažranost prodejce.U této firmy jsem chtěl taky pustit nějakou korunu...Ale už jsem si je vymazal v Pc z oblíbených.A takových jako já asi bude víc.
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Abych vysvětlil to, proč si strhává 20%. Prý je to proto, že zboží musí dát do bazaru a snížit jeho cenu.
Já jsem mu vysvětloval všema možnýma způsobama, že tak se to přeci nedělá, ale všechno bylo zbytečné.
Já jsem mu vysvětloval všema možnýma způsobama, že tak se to přeci nedělá, ale všechno bylo zbytečné.
Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?
Tak to me zajima, jak se to tedy dela? Opravdu ma prodejce prelepit krabici izolepou a poslat dalsimu zakaznikovi? Se podivej na jakykoliv obchod s pocitaci s jakou slevou prodavaji rozbalene zbozi, jak u Alza tak CZC je to mezi 10-20%.vision píše:Abych vysvětlil to, proč si strhává 20%. Prý je to proto, že zboží musí dát do bazaru a snížit jeho cenu.
Já jsem mu vysvětloval všema možnýma způsobama, že tak se to přeci nedělá, ale všechno bylo zbytečné.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

