Studioline Praha - nesolidní jednání?

Témata nesouvisející s HiFi, offtopic debaty atd. Ovšem žádné osobní souboje, spory a hádky.
vision
Příspěvky: 228
Registrován: 11 čer 2010 19:09
Kontaktovat uživatele:

Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od vision »

Zdravím,
koupil jsem si přes internet DAC za 20tis. na webu studioline.cz.
V pátek 25.11 jsem si ho byl osobně převzít v Praze, Husitské ul.
Přes víkend jsem DAC otestoval a včera jsem byl DAC vrátit (14-ti denní lhůta).
Jaké překvapení bylo, když jsem se dozvěděl jak nesnadné to je. Pán, který mi zboží prodával byl najednou arogantní, sprostý, a chtěl po mne nějaký papír na jehož základě mi zboží převezme a možná mi nějaká firma do měsíce peníze vrátí. Jen proto, že jsem ten papír neměl, mi zboží zpět nevzal. Jenže když jsem se vrátil domů, přečetl jsem si pořádně jejich podmínky a dozvěděl se, že z vráceného zboží mi ještě strhnou 20% z ceny. Začal jsem pátrat po firmě, která stojí za tím obchodem (to mi totiž prodávající nedokázal vysvětlit) a zjistil jsem, hodně zvláštní věci, Firma, která mi údajně zboží prodala se jmenuje ERBA PRAHA s.r.o. Jenže tahle společnost má několik sídel, ale pořád stejný telefon na prodejnu, kde jsem DAC kupoval a na jistého pana Pavla Bayera.
Když jsem hledal údaje o firmě Erba, našel jsem tohle:
Firma: STUDIO LINE
ERBA PRAHA s.r.o.
Ulice: Velínská 10
Místo: Praha 9 Vinoř
PSČ: 190 00
Okres: Praha-město
Právní forma: společnost s r. o.
Telefon: 222 715 959
Email:
Web: www.studioline.cz

Působnost:Praha
Adresa:Husitská 30, 130 00 PRAHA 3
Email:paudioclassic@atlas.cz
Telefon: 222 71 58 58
Fax: 604 262 062
Web: www.studioline.cz
Kontaktní osoby
P audio
E-mail:paudioclassic@atlas.cz
Telefon: 222 71 59 59

STUDIO LINE ERBA PRAHA s.r.o.
Adresa: Na Rampách 7
108 00 Praha 9 - Hrdlořezy
Okres: Praha 10
Kraj: Hl. město Praha
Česká republika
Firemní údaje: IČO: 25673874
DIČ:
ARES - OR
Justice.cz
Kontaktní údaje:
Telefon: +420 286 850 140
Telefon: +420 222 715 959
Mobil: +420 602 223 354
WWW: studioline.cz

Adresa společnosti:
ERBA PRAHA, spol. s r.o.
K valu 352/4
Praha - Štěrboholy
102 00

Nikdy jsem se s takovým jednáním nesetkal, vždy mi peníze byly vráceny ihned po převzetí zboží.
Nejhorší je, že ten DAC nefunguje ani tak, jak má. Např. USB vstup byl funkční 2 dny a teď nejde vůbec. Koupím si tedy porouchanou věc, mám právo na vrácení zboží do 14-ti dnů a prodávající se k celé věci chová příšerně.
Může mi prosím někdo poradit, jak bych měl postupovat? Děkuji moc za každou radu.

Uživatelský avatar
samoT
Příspěvky: 339
Registrován: 03 srp 2010 19:12
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od samoT »

Já bych se obrátil na nějaký sdružení ochrany spotřebitele a tam se optal.

např:
http://www.spotrebitele.info/

boxer

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od boxer »

Bohužel na tuto firmu Studioline ergo P Audio ergo Erba byly stížnosti již dost před 3-4 lety. Stejně jako na proslavené Elvia Pro.

Škoda,že jsi se k těmto info nedostal dříve.

vision
Příspěvky: 228
Registrován: 11 čer 2010 19:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od vision »

samoT píše:Já bych se obrátil na nějaký sdružení ochrany spotřebitele a tam se optal.

např:
http://www.spotrebitele.info/

Díky, to by snad mohlo pomoct. Mají i linku SOS, kde se dají získat nějaké rady. Určitě vyzkouším.

Uživatelský avatar
samoT
Příspěvky: 339
Registrován: 03 srp 2010 19:12
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od samoT »

Dej pak vědět, jak si dopadl, držím palce.

Uživatelský avatar
vonvichousch
Příspěvky: 349
Registrován: 08 dub 2010 10:07
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od vonvichousch »

Jenom doufám,že jsi to nenakupoval na firmu,protože tam bys skutečně nárok na vrácení peněz neměl.

vision
Příspěvky: 228
Registrován: 11 čer 2010 19:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od vision »

Nééééé, nakupoval jsem na osobu.
Dnes jsem tomu prodavači ještě volal a mlel takový ho..., ze kterých je jasné, že to zcela jistě solidní obchodník není.
Pořád se vymlouvá, že mi zboží neprodal on, ale firma Erba Praha. On, že mi ho jen předal. Firma Erba Praha má několik sídel a jednatelem je Pavel Bayer.
Když jsem se toho prodavače zeptal jak se jmenuje on, řekl Bayer. To je síla.
Prostě od studioline.cz a od jiných internetových obchodů kde vystupuje firma Erba Praha, nebo Pavel Bayer ruce pryč.
Opravdu nepříjemné a problémové jednání.
On se sice nebrání vrácení peněz za zboží, ale chce strhnout 20% z ceny, na což nemá absolutně nárok. Nejen, že jsem si to našel na netu, ale volal jsem i na SOS, kde mi to paní potvrdila.
Teď mám největší strach, zboží vydat takovému člověku, kterému se nedá absolutně věřit. Na vrácení peněz bych si také mohl postavit čekárnu.

Pesi
Příspěvky: 757
Registrován: 28 čer 2008 00:57
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od Pesi »

při nákupu přes internet máš právo vrátit zboží bez udání důvodu (asi těch 14 dní) . kamenné obchody tuto povinnost nemají (brát zpět zboží bez udání důvodu), ale většinou to dělají nad rámec zákona. Nedávno to např. bylo v černých ovcích.
Pokud jde o reklamaci, tak jednoznačně uplatńovat tam, kdes to koupil - on je povinen vyřizovat to dál kde to vzal.
Nesrat se s tim, okamžitě napsat (oznámit) na ČOI, popř. tam zavolej či napiš o radu.

Uživatelský avatar
samoT
Příspěvky: 339
Registrován: 03 srp 2010 19:12
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od samoT »

Zeptej se jich jak postupovat. Normálně bych se obrátil nejspíš na policii. 20 tisíc už je dost veliká částka. Hlavně moc neotálej a kuj železo dokud je žhavý.

Nebo jak píše Pesi, předběhl mě.

vision
Příspěvky: 228
Registrován: 11 čer 2010 19:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od vision »

Zítra tam jedu osobně a pokusím se znovu o nějaké slušné jednání.
Dám Vám vědět, jak to dopadlo.

Pesi
Příspěvky: 757
Registrován: 28 čer 2008 00:57
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od Pesi »

Zkus to, a řekni mu rovnou, že dáváš podnět na ČOI, a ať očekává od Tebe v nejbližší době doporučený dopis - to ti totiž poradí na čoice - na základě toho oni totiž můžou jednat. Bu´d na dopis v nějaké lhůtě nebude prodejce reagovat, nebo ti odpoví negativně -- ať tak či tak, pak se do toho dá čoi .... nebo pokud bude rozumnej, tak to vyřídí kladně. Anebo to vyřídí kladně až po intervenci čoi - ale už se sankcema .... lovu zdar ;)

MPK
Příspěvky: 260
Registrován: 13 črc 2011 13:37
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od MPK »

..pamatuji si, jak jsem se před 3-4 roky obracel na ČOI o radu při reklamaci bot. jediné co mi řekli, na co mají pravomoc je postih za nedodržení lhůty délky reklamace, jinak s nějakým přístupem prodavače, jejich vnitřním předpisem jak reklamovat (nadřezený protizákonně obchodnímu zákoníku) se ČOI vůbec nezaobírala...prý na to nemá pravomoci. Takže u ČOI jsem já osobně nepochodil. Ale třeba jsem měl jen smůlu na jednotlivce...

boxer

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od boxer »

jejich vnitřním předpisem jak reklamovat (nadřazený protizákonně obchodnímu zákoníku)

Žádný vnitřní předpis kohokoliv není a NEMŮŽE být nadřazen zákonům této země.

Pesi
Příspěvky: 757
Registrován: 28 čer 2008 00:57
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od Pesi »

mpk:
píšu ze zkušenosti s neuznání reklamace kabelky- ne osobní, ale kolegy z práce ..... Každopádně jak píše boxer - na ňáký jejich (prodejcovo) vnitřní předpisy zvysoka kašlu - bude se řídit zákonem, jinak na to doplatí..... já osobně mám zkušeností s reklamacema dost - většinou boty, rychlovarný konvice, atd. ... i potraviny atd ..... a jsem dost úspěšnej a to mě baví - 20000 je už trochu jiný kafe, ale nedej se .... jinak nám sem furt budou vozit odpady co v Německu nežerou a nekupujou

MilanTuma
Příspěvky: 168
Registrován: 24 dub 2008 20:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline Praha - nesolidní jednání?

Příspěvek od MilanTuma »

vision píše:Zdravím,
koupil jsem si přes internet DAC za 20tis. na webu studioline.cz.
V pátek 25.11 jsem si ho byl osobně převzít v Praze, Husitské ul.
Nejde tu o skutečnost, že si zákázník vyzvedl zboží na prodejně a tedy se seznámil se se zbožím a tedy neplatí 14 denní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu?

Pokud však je věc vadná a prodávající je arogantní, tak to už je bohužel jiná věc. Donést DAc na prodejnu a nechat si vystavit protokol o přijetí do opravy a čekat 30 dní... Mimochodem je to problém dnešní doby, prodejce levně ("bez záruky") nakoupí a chce se ziskem prodat.

Edit 2: následující reakce byla překvapivě rychlá, jako bych byl sledovanej :-), zkrátka napsána odpověď, než jsem dopsal následnou první doplňující editaci příspěvku
Naposledy upravil(a) MilanTuma dne 30 lis 2011 23:13, celkem upraveno 3 x.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti