
High End Praha 2012 - 10. a 11. března
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
Titany jsme si nechali pustit s tím ať nám tam dá výrobce něco co má trochu hutnější zvuk. Pustil tam Nickelback (brrr) a hrálo to příšerně, hůř než vedle stojící sloupky. Pak tam naštěstí někdo přines nějakej jazz a najednou to bylo velmi slušný. Takže spíš problém nevhodný nahrávky. Ale když jsem zjistil, že ty malý sloupky jsou Wotany, tak jsem málem omdlel. Moje Wotany jsou velký jak dnešní Titany, dnešní Wotany jsou velký jak něco k domácímu kinu. Rozhodně bych nový Wotany za 60tisíc za svoje starý za 20 neměnil. Pokrok 

Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
Okolo Shanu jsem jenom proletěl až později jsem si uvědomil že v tom má prsty Král s Bohoušem. Jinak bych se asi zastavil a poslechl si to, takhle jsem něco slyšel, ale jak jsem psal, jen tak z chodby se nedají dělat závěry.
Pro ty co majá rádi zvuk ala "audioptáci" tak bych si to určitě šel poslechnout.
Připadalo mi že charakterem je to dost podobný aragornům, které jsem už na stejných zesilovačích slyšel. Podle toho, co jsem zaslechl, tak Shan by mohl i tak trochu vstát z mrtvých - jisté předpoklady tam jsou a svý zákazníky si to vždycky najde.
Pro ty co majá rádi zvuk ala "audioptáci" tak bych si to určitě šel poslechnout.
Připadalo mi že charakterem je to dost podobný aragornům, které jsem už na stejných zesilovačích slyšel. Podle toho, co jsem zaslechl, tak Shan by mohl i tak trochu vstát z mrtvých - jisté předpoklady tam jsou a svý zákazníky si to vždycky najde.
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
zdar všem, moje názory ke všem expozicím (se zvukem, ne s obrazem...) a pár fotek je na http://www.hifi-voice.com/vystavy/high- ... ma-jp.html
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
Tak nevím, kdo co slyšel,ale v expozici Eurostaru jsem byl celkem 3x v sobotu a BW Nautily hrály tak na 50% potenciálu. Důvody jsou podle mne 3 - instalace, prezentace a otřesné nahrávky. Bedna je to špičková, plnorozsahová, neutrální, svým způsobem milník - proto bych očekával, že by tomu měla odpovídat jak instalace, tak prezentace, o nahrávkách ani nemluvě.
Na chvilce vážné hudby byl onen naznačený potenciál nepřeslechnutelný, ale v pásmu vyšších středů patrná agresivita, která tam nemá co dělat - patrně Classe. Na expozici jsem se těšil, no nedopladlo to. Škoda.
Co se týče komentáře pana Petráka o "poutavějším a celkově o dost lepším zvuku oproti předchozím ročníkům" při prezentaci Utopií v expozici Absolute Audio bych jen podotkl, že moc horší to už být asi nemohlo a pan Petrák v tom případě asi špatně slyší.
Nejlíp to dle mého hrálo u Šrollů a v expozici RP Audio - v obou případech repro Vivid.
Na chvilce vážné hudby byl onen naznačený potenciál nepřeslechnutelný, ale v pásmu vyšších středů patrná agresivita, která tam nemá co dělat - patrně Classe. Na expozici jsem se těšil, no nedopladlo to. Škoda.
Co se týče komentáře pana Petráka o "poutavějším a celkově o dost lepším zvuku oproti předchozím ročníkům" při prezentaci Utopií v expozici Absolute Audio bych jen podotkl, že moc horší to už být asi nemohlo a pan Petrák v tom případě asi špatně slyší.
Nejlíp to dle mého hrálo u Šrollů a v expozici RP Audio - v obou případech repro Vivid.
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
Tak High-End 2012 jsem navštívil po dvou letech protože kvalita vystavujících obchodníků včetně produktů a ukázněnosti lídí mluví sama o sobě. Nicméně byl jsem Sbotu i v neděli kdy byl klid na poslech.
Avantgard acoustic. Neuvěřitelná dynamika i přez ´´obyčejné ´´´CD a tranzistor. Chtěl bych tyto horny slyšet i na gramci i lampovým SE. Pro mě to byl jasný vítěz výstavy.
Audionote znám více než osobně. Dobrý zvuk i když je už slyšet poněkud měkký zvuk a uzavřená ozvučnice v rohu má také svůj zabarvený charakter.
Iryson zajímavá expozice jak zvukově tak i od vystavovatele. Zde jsem také slyšel prvně systém DBX a také i zakoupil
Úsměvné na celé výstavě bylo jak všichni hrály z notasů. Pamatuji si jak prvně s tím začal hrát p. Dvořák z Hornstudia a slyšel jsem jak každý na to nadával. A ted na to všichni hrají. Samozřejmě, že lze dosáhnout lepší kvality když je vše pro to přizpůsobené ale pokud odpadá možnost v některých případech si přinést své CD nebo LP tak nějak ta výstava je pro mě o ničem. Ostatně na lampy, gramce a i jiné zajímavosti to bylo chudé. Myslím, že už asi budu jezdit na výstavy jen mimo ČR kde je to na jiné úrovni.
A co se týče výherců letošního Highendu. No nevím asi jsem hluchý ale Bowers&Wilkins nebo Denon??? Asi někdo pořádně topil
Avantgard acoustic. Neuvěřitelná dynamika i přez ´´obyčejné ´´´CD a tranzistor. Chtěl bych tyto horny slyšet i na gramci i lampovým SE. Pro mě to byl jasný vítěz výstavy.
Audionote znám více než osobně. Dobrý zvuk i když je už slyšet poněkud měkký zvuk a uzavřená ozvučnice v rohu má také svůj zabarvený charakter.
Iryson zajímavá expozice jak zvukově tak i od vystavovatele. Zde jsem také slyšel prvně systém DBX a také i zakoupil

Úsměvné na celé výstavě bylo jak všichni hrály z notasů. Pamatuji si jak prvně s tím začal hrát p. Dvořák z Hornstudia a slyšel jsem jak každý na to nadával. A ted na to všichni hrají. Samozřejmě, že lze dosáhnout lepší kvality když je vše pro to přizpůsobené ale pokud odpadá možnost v některých případech si přinést své CD nebo LP tak nějak ta výstava je pro mě o ničem. Ostatně na lampy, gramce a i jiné zajímavosti to bylo chudé. Myslím, že už asi budu jezdit na výstavy jen mimo ČR kde je to na jiné úrovni.
A co se týče výherců letošního Highendu. No nevím asi jsem hluchý ale Bowers&Wilkins nebo Denon??? Asi někdo pořádně topil

Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
asi bych měl něco uvést na pravou míru:
- Absolute Audio byly vždy mdlé a bez života, letos to prostě bylo lepší než loni, předloni,... ale nenapsal jsem přece že by to bylo dobré, že?
- Eurostar: předchozí ročníky byly prezentace naprostá hrůza, letos to prostě bylo o moc lepší: expozice s PM1 velmi slušné (na to že CD/SACD Denon jsou na výškách nepřesné a lenivé zesilovače makají jen do cca 100k..); šneci hráli oproti 80X o stupeň líp, ale souhlasím že repro samo má obrovský potenciál - opět zabitý CDčkem Denon, a podle mě hlavně tou BW aktivní vhýbkou. Classé samo o sobě má zvuk suchý a rychlý, ale celkem dost přesný, agrese tam není až tak moc, rozhodně je lepší než kdysi používaný Rotel.... A znovu si dovolím tvrdit, že obě expozice se posunuly kupředu.
- moje ucho bralo na ty uvedený TOP5 věci, pro mě 1.Electrocompaniet+WB, 2.Audionote, 3.Audiomat+ZU
ps: s poznámkou o notesech plně souhlasím, všichni co z nich hrají měli na HEP projev bez plasticity a s divnou dynamikou. u mě doma je to totéž (Bench DAC1 nebo RME Fireface), oproti CD (Cary300) se to vůbec nedá srovnávat. bez ohledu na X různých "audiophille" hi-res nahrávek vč. 24/192
- Absolute Audio byly vždy mdlé a bez života, letos to prostě bylo lepší než loni, předloni,... ale nenapsal jsem přece že by to bylo dobré, že?
- Eurostar: předchozí ročníky byly prezentace naprostá hrůza, letos to prostě bylo o moc lepší: expozice s PM1 velmi slušné (na to že CD/SACD Denon jsou na výškách nepřesné a lenivé zesilovače makají jen do cca 100k..); šneci hráli oproti 80X o stupeň líp, ale souhlasím že repro samo má obrovský potenciál - opět zabitý CDčkem Denon, a podle mě hlavně tou BW aktivní vhýbkou. Classé samo o sobě má zvuk suchý a rychlý, ale celkem dost přesný, agrese tam není až tak moc, rozhodně je lepší než kdysi používaný Rotel.... A znovu si dovolím tvrdit, že obě expozice se posunuly kupředu.
- moje ucho bralo na ty uvedený TOP5 věci, pro mě 1.Electrocompaniet+WB, 2.Audionote, 3.Audiomat+ZU
ps: s poznámkou o notesech plně souhlasím, všichni co z nich hrají měli na HEP projev bez plasticity a s divnou dynamikou. u mě doma je to totéž (Bench DAC1 nebo RME Fireface), oproti CD (Cary300) se to vůbec nedá srovnávat. bez ohledu na X různých "audiophille" hi-res nahrávek vč. 24/192
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
To Perys : Aha, takže napřed fůra napsanejch písmenek a něco "unijní diplomacie" a pak snaha se z toho vypindat
Ad aktivní výhybka u šneků - asi si myslíš, že onen špičkovej konstruktér, resp. tým, kterej je má na svědomí, je úplnej blb a zapomněl se Tě zeptat, jak se to má udělat správně...
Boduješ...

Ad aktivní výhybka u šneků - asi si myslíš, že onen špičkovej konstruktér, resp. tým, kterej je má na svědomí, je úplnej blb a zapomněl se Tě zeptat, jak se to má udělat správně...

Boduješ...
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
skypi: něco unijní diplomacie jistě ano (co mě nebere se učím nehanit, co se líbí o tom se rád zmiňuju a rád pochválím), ale ani písmenko proti mému přesvědčení, co je v textu za tím si stojím (samozřejmě jsou to mé, tedy subjektivní názory). Do-vysvětlit něco, to klidně, nicméně na vypindání se z něčeho fakt ser..
ad BW vyhýbka: slyšel jsem šneky zatím na cca 5 různých aparátech, které jsem měl všechny možnost slyšet samostatně i na jiných repro, a jako společný jmenovatel mi prostě vychází: "Aktivní vyhýbka BW", bez nároků abych věděl jak to vylepšit. A na HEPto ještě brzdilo ono Denon CD/SACD (podobně i u SHAN), ale v tom jsme předpokládám za jedno.

ad BW vyhýbka: slyšel jsem šneky zatím na cca 5 různých aparátech, které jsem měl všechny možnost slyšet samostatně i na jiných repro, a jako společný jmenovatel mi prostě vychází: "Aktivní vyhýbka BW", bez nároků abych věděl jak to vylepšit. A na HEPto ještě brzdilo ono Denon CD/SACD (podobně i u SHAN), ale v tom jsme předpokládám za jedno.
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
Strašně si považuju, že sem tam na výstavě mohl být a projít si tolik instalací na jednom místě.
Sám vím, jak je někdy zvuk zapeklitý, po přestěhování ho doma už rok "pronásleduju" abych byl tak spokojen, jako v minulém bytě.
Nemám problém s tím, když mám jiný názor na zvuk než vystavovatel.
Děkuji všem, kteří letos nesli svou kůži na trh.
Sám vím, jak je někdy zvuk zapeklitý, po přestěhování ho doma už rok "pronásleduju" abych byl tak spokojen, jako v minulém bytě.
Nemám problém s tím, když mám jiný názor na zvuk než vystavovatel.
Děkuji všem, kteří letos nesli svou kůži na trh.

Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
A čo hovoríte na tu prezentáciu multikanálu s PA repro na deviatom poschodí? 
Podľa mňa dobrá referencia na porovnanie "hifi" a "ešte nie hifi".
Len škoda, že tam nemali KV2audio, to by ma zaujímalo viac a verím, že by to v tej izbičke hralo i lepšie.

Podľa mňa dobrá referencia na porovnanie "hifi" a "ešte nie hifi".
Len škoda, že tam nemali KV2audio, to by ma zaujímalo viac a verím, že by to v tej izbičke hralo i lepšie.
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
Podľa obrázkov bol vedľa Advanced Acoustic aj zostava Aurum Elektronik - zosik A5, zvláštne, že neboli Titany pripojené aj k tejto zostave. Podla recenzií je ten zosik A5 výborný stroj.vintage píše:O tom nepochybuji, škoda že jsem to neměl možnost slyšet.bubuxin píše:Nebol to Advanced Acoustic?
Quadral hral oveľa lepšie s elektronikou Sroll
Ano máš pravdu, měli tam Advanced Acoustic, byl to model MAP 800 I za bratru 50 tis Kč. 200W integrovaný zesilovač za dvacetinu ceny Titanů
Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
Ten zesilovač je asi dobrej, ale ne pro Titany, i poctivých 100W je pro ně zoufale málo:Vlasto píše:Podľa obrázkov bol vedľa Advanced Acoustic aj zostava Aurum Elektronik - zosik A5, zvláštne, že neboli Titany pripojené aj k tejto zostave. Podla recenzií je ten zosik A5 výborný stroj.vintage píše:O tom nepochybuji, škoda že jsem to neměl možnost slyšet.bubuxin píše:Nebol to Advanced Acoustic?
Quadral hral oveľa lepšie s elektronikou Sroll
Ano máš pravdu, měli tam Advanced Acoustic, byl to model MAP 800 I za bratru 50 tis Kč. 200W integrovaný zesilovač za dvacetinu ceny Titanů
http://www.aurumspeakers.com/151-AURUM- ... UM-A5.html

Re: High End Praha 2012 - 10. a 11. března
tiež ma to napadlo, v tomto prípade by to chcelo asi niečo úplne iné...vintage píše:
Ten zesilovač je asi dobrej, ale ne pro Titany, i poctivých 100W je pro ně zoufale málo:
http://www.aurumspeakers.com/151-AURUM- ... UM-A5.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host