Odar píše:patrik -->
Ja koncim max. na 192/24 - takze mas pravdu. Aj ked prehravam original DSD (aj take sa uz predavaju), v prehravaci mi bezi na pozadi plugin, ktory to za behu dekoduje do LPCM 176,4/24. Takze ano - kvalita je degradovana. Nic ti ale nebrani kupit si DAC, ktory vie DSD a posielat DSD bez zmeny kvality. DSD je teraz hit
V kazdom pripade by som chcel poznat cloveka, co v slepom teste spolahlivo rozlisi DSD vs 192/24. Ak to dokaze, ma u mna flasu whiskey.
No bezva, takze si pan Patrik rozsiri obzory a nahradi FLAC soubory DSD s 2,8 / 5,6 MHz, a k tomu poridi patricny DAC, ktere jsou skutecne uz na trhu. No super http://puresound.cz/ami-audio/51-ami-ds5.html
davidhighend -->
Nemam DAC s podporou DSD a ani mi to (zatial) netrha zily. Takze nie, nemal. Ale som velmi skepticky voci tomu, ze by to "niekto dal". Mozem sa ale samozrejme mylit. Moj nazor je, ze su dolezitejsie veci, ako to, ci mas nahravku v kvalite pre netopiera, alebo v kvalite pre netopiera na tretiu. Su omnoho dolezitejsie veci a potom si uvedomis, ze aj z obycajneho CD 44,1/16 sa daju vytiahnut divy.
Jen pro zajimavost - tady na te strance v dolni pulce jsou zdarma ke stazeni demo skladby DSF 2,8MHz. Asi to ale v PC pujde prehrat jen Foobarem s nejakym tim DSF pluginem, nevim, je to pro mne "nove"
patrik:
Tak jsem narychlo poslechl. Bohužel originál CD není zmasterováno zrovna dokonale, takže rozdíly tolik nevyniknou. I tak ale je zřetelné, že originál rip hraje výrazně lépe (i když o dost potišeji) než dva další soubory. Mezi nima jsem teď neslyšel žádnej rozdíl.
odar:
Také si myslím, že největší technologickou slabinou formátu CD je kvalita masteru, ze kterého jsou CD vyráběna .
JJ, diky, v notesu uz mi to hraje, ale v openelec mam smolika - ani na forech neni o DSD/DSF krom par zapornych odpovedi nic moc noveho. Bohuzel to pro mne nema zatim vyznam, muj DAC umi pouhych 48kHz. I kdybych mel ale DAC s podporou DSF, tak muj Openelec to zatim neprehraje tak jako tak :/
OpenElec / Linux (Ubuntu) + XBMC som zavrhol kvoli tomu, ze normalny smrtelnik tam nerozchodi SoX. Da sa to - ale clovek to musi "hackovat". Pod Linuxom ale tak zbehly nie som, tak idem pod Win. Co sa tyka podpory DSD, to nemam ani ponatia . . .
Odar píše:davidhighend -->
Nemam DAC s podporou DSD a ani mi to (zatial) netrha zily. Takze nie, nemal. Ale som velmi skepticky voci tomu, ze by to "niekto dal". Mozem sa ale samozrejme mylit. Moj nazor je, ze su dolezitejsie veci, ako to, ci mas nahravku v kvalite pre netopiera, alebo v kvalite pre netopiera na tretiu. Su omnoho dolezitejsie veci a potom si uvedomis, ze aj z obycajneho CD 44,1/16 sa daju vytiahnut divy.
Ja jsem k tomu stejne skepticky jako ty. Ten rozdil bude asi takovy jako kabel s rhodiovou a kabel se zlatou koncovkou.
PítrsPraha píše:lachim:
Jinak zastavam nazor, ze jednicky a nuly jsou proste jednicky a nuly bez ohledu na jejich zdroj (pokud si je DAC pred prevodem na analog sam spravne nacasuje).
Jen pro pořádek. Přenos dat mé jiný režim než přenos audiodat. A dac sám o sobě si nic " nenačasuje" a v tom je právě zakopanej pes
toom píše:Přenos dat mé jiný režim než přenos audiodat.
Nerozumim.Prosim vysvetli v cem konkretne jiny.
A tomu s nenacasovanim dat DACem take ne. DAC, tedy vetsina tech kvalitnich, ma prece vlastni hodiny, kteryma si casuje tok dat pro odstraneni jitteru.
Odar píše:OpenElec / Linux (Ubuntu) + XBMC som zavrhol kvoli tomu, ze normalny smrtelnik tam nerozchodi SoX. Da sa to - ale clovek to musi "hackovat". Pod Linuxom ale tak zbehly nie som, tak idem pod Win. Co sa tyka podpory DSD, to nemam ani ponatia . . .
Proc by propboha nekdo chtel na hifi streameru nejaky audio editor???
PítrsPraha píše:lachim:
Jinak zastavam nazor, ze jednicky a nuly jsou proste jednicky a nuly bez ohledu na jejich zdroj (pokud si je DAC pred prevodem na analog sam spravne nacasuje).
Jen pro pořádek. Přenos dat mé jiný režim než přenos audiodat. A dac sám o sobě si nic " nenačasuje" a v tom je právě zakopanej pes
Take prosim o vysvetleni - idealne na nejaky popis na webu, nikoli "vlastnimi usty" - JAK se lisi audio data od datovych dat, diky
http://www.geoffknagge.com/uni/elec101/essay.shtml#Ch2
Isochronous Transfers : These involve data whose accuracy is not critical and which is sent at a rate corresponding to some timing mechanism. For example, 44100KHz audio fits into this category since it doesn't have to be perfectly accurate and every 44100 samples indicates one second of audio. USB provides a special type of transfer for this data, giving it preference to guarantee a constant transmission rate with the required bandwidth. To ensure that the USB has enough time to handle the maximum data flow (1023 bytes) in each frame, a check is made during the initial configuration and the pipes will only be configured if this check is successful. This transfer method uses unidirectional pipes with no error handling procedures. Even though an error may be indicated in the status reply to a request, the pipe will not be halted and it is up to the software to decide what to do.