originály Anti-Cables jsou zhruba 3mm2. to už musí stačit i pro velké bedny. ale já bych nejdříve volil opravdu raději tenčí - pokud by se neukázalo, že je to málo. příliš hrubý kabel má tendenci slívat basy a hlavně zastírat nástupy. tenčí poskytuje to, co bylo v článku popsáno slovy poutavý, živý, čistý a přirozený. nejvíc patrné je to možná u blán bubnů - tolik nuancí jsem nezažil. je slyšet jak je má kdo napnuté, jestli tlumí, jakou používá značku (teď (možná) přeháním... - - - ale rozdíl mezi bicíma Yamaha (J.Johnson) a Premier (KT Tunstall) je přímo labužnický...)Mih píše:Jinak se mi ale nezdá těch 1,5 mm2 pro repro. Snad jen na krátkou vzdálenost, pro třípásmo se žravějším basákem je to už málo.
to je diy výhoda oproti nákupu hotovky.
jinak já používám dráty z cívek Philips a jejich smalt vydrží opravdu hodně. navíc je logické, že jsem hotové kabely před použitím proměřil, jestli neprobíjí. po zapojení už by nemělo nic hrozit - smalt opravdu není šlehačka...
co trefné?lachim píše:dadaftův výraz:
"...vy blbečci", mě rozesmál.
vtipné, lehké, zvučné.
to jsou prostě ubohé kecy. kdy jsem naposledy měnil třeba zdroj? jdu si svou cestou a za svým - elektroniku mám vyřešenou, teď už i kabeláž - ještě jen zkusím tyhle solid-core kabely srovnat s Oyaide - to bude vše...noaid píše:Frekvence se exponenciálně zvyšuje, já ty změny pozoruji téměř každým dnem. Za poslední měsíc už bylo několik konečných kombinací kabelů (a další v plánu)...
nemá cenu srovnávat. pokud o kabelech (jinde) tvrdíš, že se s nimi objeví basy atd., jsou pro tebe tyhle kabely o ničem, to dá rozum...noaid píše:Ten smalt fakt hraje lépe než ten kabel Monachor za 60Kč a tkaničky, co tam byly předtím. V tom má Dadaft pravdu. S následnou Suprou jsem neporovnával.



