zkusenost se stinenim repro kabelu Valhalla_stinit ano/ne?

Signálové, reproduktorové i napájecí kabely
Odpovědět
dadaft
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: zkusenost se stinenim repro kabelu Valhalla_stinit ano/ne?

Příspěvek od dadaft »

Dobře, tak jinak -- opravdu mám uvěřit, že to naměřené miniaturní nachytané rušení někde v MHz nestíněného vs. stíněného reprokabelu má jakýkoliv vliv na zvuk reprobedny?

FS
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od FS »

BVa píše:
28 led 2019 08:20
To rovno môže dať do kýbla kus plechu, zasypať hlinou a očurať... A na ten plech uzemniť prístroje. Rovnaký "efekt", rovnaká sprostosť. :roll:
@BVa: Já jsem amatér - mohu jen dát námět k inspiraci. Ty jsi odborník, tak hned nabízíš konkrétní řešení *thumbs up*

BVa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BVa »

dadaft píše:
28 led 2019 09:57
Dobře, tak jinak -- opravdu mám uvěřit, že to naměřené miniaturní nachytané rušení někde v MHz nestíněného vs. stíněného reprokabelu má jakýkoliv vliv na zvuk reprobedny?
Na reproboxy nie, ale môže mať vplyv na elektroniku cez intermodulácie do akustického pásma, podľa odolnosti toho zosilňovača. A sú to nové "produkty", neharmonické s užitočným signálom a nakoniec, ak vzniknú, tak ich boxy "zahrajú"..
BVaudio, výroba a predaj

FS
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od FS »

dadaft píše:
28 led 2019 09:57
Věřit anebo nevěřit není třeba řešit. Anebo to slyšíš anebo ne.

Ostatně, nikde jsem (zatím) nečetl o tom, že by se nachytané rušení v MHz dostalo přes repráky až do uší a mozek to nějak vyhodnotil. Zaznamenal jsem vysvětlení vlivu vysokofrekvěnčního rušení od konstruktérů audio techniky v tom smyslu, že na ta rušení reagují elektronické součástky (například zahříváním) a to pak nepřímo ovlivňuje výsledný zvuk.