Zazněl tady argument, že
díky tomu, že má Aune odstup 111 dB,
nezaniknou tóny v šumu.
Na ten jsem reagoval, protože je to je dost podivný argument. Abys v běžném hlukovém pozadí, který se typicky pohybuje kolem 30 dB, zřetelně slyšel tóny na mnou uvedených -105 dB, musel bys mít hlasitost nastavenou tak, že běžná úroveň hudba by byla kvůli svojí extrémní hlasitosti zcela neposlouchatelná.
Proto jsem se ptal na ty konkrétní příklady hudby, ve které jsou tóny na -105 dB reálně slyšitelné při běžném poslechu celé skladby... Je třeba být schopen to chápat v souvislostech... Ale ono je pro leckoho jednodušší plácnout něco imbecilního o pojistkách a podložkách DACu, o kterých a) tohle vlákno není a b) jsem já nic nepsal ani jinde, přidat pár poznámek v osobní rovině a netrápit se tím, že o tématu mu lezou z klávesnice nesmysly

.
A pokud si svartenatte myslíš, že, tvými slovy,
veškerá hudba obsahuje tóny -105 dB, tak budiž, no

. Zase, je třeby být schopen rozlišit značný významový rozdíl mezi
nějaká hudba za určitých podmínek může obsahovat tóny -105 dB a
veškerá hudba obsahuje tóny -105 dB. To druhé rozhodně neplatí, třeba (ale nejen) díky šumu nahrávky, který leží mnohem výše.