GRUNDIG V7000 high fidelity integrated stereo-amplifier
Re: GRUNDIG V7000 high fidelity integrated stereo-amplifier
přesvědčil jsi mě.
výkon není určitě to jediné a nejpodstatnější na zesilovači, ale při zachování stejných kvalit - podání lidských hlasů atd. - ho víc nebude na škodu.
Grundig V1700 = tuším 2 x 70W by na bedny 88dB citlivé měl stačit ne?
výkon není určitě to jediné a nejpodstatnější na zesilovači, ale při zachování stejných kvalit - podání lidských hlasů atd. - ho víc nebude na škodu.
Grundig V1700 = tuším 2 x 70W by na bedny 88dB citlivé měl stačit ne?
To už by som nechal na posúdenie odborníkom, 88dB je myslím taký trochu vyšší štandard. Výraz "stačiť" je veľmi variabilne pochopiteľný. Niekomu áno, niekomu nie. V každom prípade je čo zlepšovať. 

já myslel stačit ve smyslu poslechu na nízkých, max. středních hlasitostech. je 70W na kanál pro tichý poslech pro 88 dB citlivé bedny dostatečná výkonová rezerva?
Někde jsem to tenkrát už psal, ale dodám moji zkušenost s dvěmi reprobednami 88 dB cca 15 tisíc a 90 dB cca 100 tisíc.
Rozdíl v citlivosti až tak důležitý není jako podání středů pro mé kritické ucho. Výkony pro oboje repro v podstatě shodné.
Nicméně noční poslech před usínáním vždy do 1W.
Denní poslech při práci max 5 W.
Silnější a asi i nejpoužívanější hlasitost pro poslech CD okolo 30 W.
Velmi hlasitý poslech okolo 100W, špičkově 180W.
Měřeno metodou snímání napětí na výstupu, samozřejmě při kritických nízkých impedancích
reprobedny tam může být dvojnásobek, ale pro představu to snad stačí.
Celkově vzato to není hlavně o výkonu, ale nejvíce o zvukovém charakteru zesilovače díky obvodovému řešení. Avšak doporučuji silný (drahý), stabilní jasně znějící koncák, pak jsou repro pod kontrolou a dávají maximum.
Rozdíl v citlivosti až tak důležitý není jako podání středů pro mé kritické ucho. Výkony pro oboje repro v podstatě shodné.
Nicméně noční poslech před usínáním vždy do 1W.
Denní poslech při práci max 5 W.