Tak potom na co ta nalepka oficialneho dovozcu pre CR? Z tej pozicie pre neho vyplyvaju aj nejake povinnosti voci vsetkym zakaznikom CA v CR, ktori sa na nich obratia. Nehnevajte sa, ale v tomto pripade nerozumiem Vasej logike. Ale tak nie je mi sudene rozumiet vsetkemu.STUDIO_ESO píše:V nějakých jiných zase případech hoši z Tykonu asi nechtěli něco opravit, což bylo buď od nějakého "alternativního dovozce", nebo si to někdo přivezl sám. Na což ale mají plné právo a zase ten zákazník má plné právo si to nechat spravit jinde.
Cambridge Audio
Re: Cambridge Audio
- STUDIO_ESO
- Příspěvky: 256
- Registrován: 28 dub 2008 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cambridge Audio
1. Se musím především omluvit PMA. Taky neumím číst. Ono nejde o 850A (jak jsem si mylně vyložil, která je stará 5 let), ale o 840A, která může být klidně stará 13 let. Celkový popis tedy zní: "Po cca 10-ti letech odešel do křemíkového nebe zesilovač, nedestruktivně, repro jsou v pořádku, ale za cca 600 Kč plus práce se jej podařilo oživit, díly jsou stále dostupné..."
- STUDIO_ESO
- Příspěvky: 256
- Registrován: 28 dub 2008 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cambridge Audio
Já Vás plně chápu a rozhodně se nezlobím, proč taky? Já bych to asi, být v pozici zastoupení značky řešil, je to kšeft, a výnosný. Ale je potřeba si narovinu říci, že tu povinnost nemají. Nevím ostatně, ani jak mají dohodnuté podmínky s výrobcem a jaká je servisní smlouva, ale z praxe kdy jsem něco vozil já, vím, že na určitý počet objednaných věcí jsem dostal odpovídající počet servisních dílů. Automaticky. A mohl jsem si případně doobjednat další.Odar píše:Tak potom na co ta nalepka oficialneho dovozcu pre CR? Z tej pozicie pre neho vyplyvaju aj nejake povinnosti voci vsetkym zakaznikom CA v CR, ktori sa na nich obratia. Nehnevajte sa, ale v tomto pripade nerozumiem Vasej logike. Ale tak nie je mi sudene rozumiet vsetkemu.STUDIO_ESO píše:V nějakých jiných zase případech hoši z Tykonu asi nechtěli něco opravit, což bylo buď od nějakého "alternativního dovozce", nebo si to někdo přivezl sám. Na což ale mají plné právo a zase ten zákazník má plné právo si to nechat spravit jinde.
Takže oni si servisují záručně i pozáručně věci, které přivezli. Na zbytek, zcela legálně, nemusí (ale mohou - dle svého rozhodnutí) mít, čas, kapacitu, náladu, počasí...

Ono to ostatně není nijak neobvyklé. Když si koupím Subaru u pana Kaliny v Ll-carpenter S.r.o., tak prostě na garančky nejezdím k Freyvi do Pekařské... A pozáručně je to otázkou DOHODY mezi mnou a servisem. Ale vymáhat to nelze. Prostě s tím autem jezdím tam, kde to chci opravovat a zároveň kde to oni chtějí spravovat...
Re: Cambridge Audio
Reklamace dovezených výrobků ze zahraničí 2min 18sec.: https://www.stream.cz/adost/806514-omyl ... otrebitelu Je to pořád dokola už jsem to tu dával na str.2.
Re: Cambridge Audio
Pane Šimko, oceňuji Vaši snahu bránit profesního kolegu pana Šulce ale četl jste někdy jeho distributorskou smlouvu? Pokud mu CA ve smlouvě stanovilo, že bude autorizovaným servisem CA pro ČR, tak prostě má servisovat i věci vyhrabané z horoucího pekla.
A co se týče práva zesilovače na smrt po 13 letech - jako sběratel vintage provozuji (v běžném, každodenním, nikterak šetřícím režimu) několik zesilovačů, receiverů a k nim příslušejících komponentů AIWA, starých 30 - 40 let a s výjimkou gumiček v kazeťácích a občas sufitky podsvícení stupnice či indikátorů v nich nic neodchází.
A co se týče práva zesilovače na smrt po 13 letech - jako sběratel vintage provozuji (v běžném, každodenním, nikterak šetřícím režimu) několik zesilovačů, receiverů a k nim příslušejících komponentů AIWA, starých 30 - 40 let a s výjimkou gumiček v kazeťácích a občas sufitky podsvícení stupnice či indikátorů v nich nic neodchází.
Re: Cambridge Audio
Ale ani já, ani Odar nemluvíme o záruční opravě ale o nezáruční, zákazníkem placené opravě.
Re: Cambridge Audio
Pokud prodejce resp. autorizovaný distributor není povinen uznávat záruku u elektroniky zakoupené v zahraničí, tak pozáruční servis mu může být už zcela volný. Proč by měl poskytovat servis i na nějaké vintage krámy dovezené odněkud ze zadele? To postrádá logiku...
Mě by spíše zajímalo, jak je to s poruchovostí této značky, popř. i komponentů jiných firem. TAB by k tomuto tématu mohl evtl. založit special thread, pokud se mu bude chtít.
Mě by spíše zajímalo, jak je to s poruchovostí této značky, popř. i komponentů jiných firem. TAB by k tomuto tématu mohl evtl. založit special thread, pokud se mu bude chtít.
- STUDIO_ESO
- Příspěvky: 256
- Registrován: 28 dub 2008 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cambridge Audio
Já ho ale nebráním. Mě je jedno, jestli ten servis dělá, nebo ne. Znovu, tu 540A, 740A, 840A umím opravit taky. Pobavím se s pájkou a mám na kafe...S499_1023 píše:Pane Šimko, oceňuji Vaši snahu bránit profesního kolegu pana Šulce ale četl jste někdy jeho distributorskou smlouvu? Pokud mu CA ve smlouvě stanovilo, že bude autorizovaným servisem CA pro ČR, tak prostě má servisovat i věci vyhrabané z horoucího pekla.
A co se týče práva zesilovače na smrt po 13 letech - jako sběratel vintage provozuji (v běžném, každodenním, nikterak šetřícím režimu) několik zesilovačů, receiverů a k nim příslušejících komponentů AIWA, starých 30 - 40 let a s výjimkou gumiček v kazeťácích a občas sufitky podsvícení stupnice či indikátorů v nich nic neodchází.

BTW, zrovna teď mám dvě Aiwičky na stole. K těm sufitkám a gumičkám, si přičtěte kondenzátory (občas) a potenciometry (prakticky vždy, když se mi to dostane na stůl). Mám ty staré hrobečky taky rád, pěkně to svítí, má to duši. Za chvilku postnu pár obrázků, berte to jako dárek k usmíření...




Re: Cambridge Audio
Pane Šimko děkuji za pěknou diskusi a za uvážené názory a mohu s některými souhlasit. Abych to však i já shrnul a uvedl na pravou míru:
1) 5,6-7let není nijak dlouhá doba. Pro běžnou spotřební elektroniku ano ale u zesilovače za 45-50 tisíc si myslím, že to je smutné.
2) Musí být řečeno že ty přístroje jsou z nekvalitních součástek to víte dobře sám.
3) Poruchovost napříč celým segmentem je vysoká. Závady se netýkají v duchu odešel tranzistor po pěti letech.
Už v záruční době nebo velmi brzo po ní se projevují závady enkodéru, relátek výstupních i pro regulaci hlasitosti, ochran, vadných napájecích zdrojů,
nebo padající firmware, studené spoje atd atd.
4) Není to pouze 840 ale i 850 a i nejnovější 851A.
5) Dobře víte i jak je to se servisním přístupem a to nemluvím o Receiverech. Jestli opravujete za kafe a ještě stíháte prodávat tak klobouk dolů
Nicméně každý kdo někdy navštívil značkový servis ví moc dobře co se účtuje a že koncový pár tranzistorů stojí 500Kč? Hm zkuste říct značkovému servisu, že
to musí stát 20kč 50 haléřů
Nejdražší je a vždy bude práce. A když budete měnit třeba všechny ty čínské relátka pro regulaci hlasitosti a kterých tam je cca 28ks
a samozřejmě nebudete měnit jen jedno, protože nevíte kdy odejdou ty ostatní že.. tak nám to leze trochu více do peněz ne??
6) Ano je to běžná věc, že odejde koncový tranzistor a ano proto tam jsou ty ochrany.
Ale není už tak běžné aby napříč segmentem a pořád dokola se projevovaly stejné závady v tak hojném počtu.
7) Autorizovaný servis by měl servisovat značku kterou zastupuje. Nevěřím tomu, že každý zákazník co měl špatnou zkušenost v Tykonu si dovážel komponent ze zahraničí.
Nehledě na to, že určitě tady se nejedná o problém s nějakým počtem přidělených dílů které nelze sehnat.
Možná jsem se zviditelnil jak jste napsal proti tomu nic nemám ale já mám práce opravdu dost a nebyla to priorita.
Pouze jsem upozornil, že ty potíže tady jsou a asi pořád budou.... Jsem také Hi-Fista a nevidím důvod proč neupozornit ostatní at si dají pozor..
Konec konců pane Šimko jako prodejce můžete nabídnout nám všem lepší alternativu což by nebylo špatné
Nic není věčné, je to jen elektronika a vše má nějakou životnost jsou ale nějaké hranice..
1) 5,6-7let není nijak dlouhá doba. Pro běžnou spotřební elektroniku ano ale u zesilovače za 45-50 tisíc si myslím, že to je smutné.
2) Musí být řečeno že ty přístroje jsou z nekvalitních součástek to víte dobře sám.
3) Poruchovost napříč celým segmentem je vysoká. Závady se netýkají v duchu odešel tranzistor po pěti letech.
Už v záruční době nebo velmi brzo po ní se projevují závady enkodéru, relátek výstupních i pro regulaci hlasitosti, ochran, vadných napájecích zdrojů,
nebo padající firmware, studené spoje atd atd.
4) Není to pouze 840 ale i 850 a i nejnovější 851A.
5) Dobře víte i jak je to se servisním přístupem a to nemluvím o Receiverech. Jestli opravujete za kafe a ještě stíháte prodávat tak klobouk dolů

Nicméně každý kdo někdy navštívil značkový servis ví moc dobře co se účtuje a že koncový pár tranzistorů stojí 500Kč? Hm zkuste říct značkovému servisu, že
to musí stát 20kč 50 haléřů

a samozřejmě nebudete měnit jen jedno, protože nevíte kdy odejdou ty ostatní že.. tak nám to leze trochu více do peněz ne??

6) Ano je to běžná věc, že odejde koncový tranzistor a ano proto tam jsou ty ochrany.
Ale není už tak běžné aby napříč segmentem a pořád dokola se projevovaly stejné závady v tak hojném počtu.
7) Autorizovaný servis by měl servisovat značku kterou zastupuje. Nevěřím tomu, že každý zákazník co měl špatnou zkušenost v Tykonu si dovážel komponent ze zahraničí.
Nehledě na to, že určitě tady se nejedná o problém s nějakým počtem přidělených dílů které nelze sehnat.
Možná jsem se zviditelnil jak jste napsal proti tomu nic nemám ale já mám práce opravdu dost a nebyla to priorita.
Pouze jsem upozornil, že ty potíže tady jsou a asi pořád budou.... Jsem také Hi-Fista a nevidím důvod proč neupozornit ostatní at si dají pozor..
Konec konců pane Šimko jako prodejce můžete nabídnout nám všem lepší alternativu což by nebylo špatné

Nic není věčné, je to jen elektronika a vše má nějakou životnost jsou ale nějaké hranice..
Re: Cambridge Audio
A dnes přišla další 840 a v úterý dorazí k ní i 850 



Re: Cambridge Audio
S bodom č.3 musím súhlasiť. Známy, čo vlastnili stroje z 7 a 8 rady (cd, pre, power) ich predali práve kvôli ich poruchovosti po pár rokoch.
Re: Cambridge Audio
třeba 540A je jednoduchá, opravy se provádějí snadno a levně. Ovšem když se podíváme na to provedení to by se chtělo zvracet.
Návrh desky teda nic moc a určitě to není o roku výroby.. Asi čím víc ´´drát´´ tím víc zesilovač

Návrh desky teda nic moc a určitě to není o roku výroby.. Asi čím víc ´´drát´´ tím víc zesilovač


Re: Cambridge Audio
Este raz zopakujem, ze dotycny pisal e-mail priamo do CA a tam si overoval, ci je povinnostou dovozcu robit aj pozarucny servis bez ohladu na to, kde bol pristroj kupeny. On to proste nechcel riesit u "baslira", lebo chcel odborny servis s originalnymi suciatkami. Zmluvu predajcu v CR som ani ja nevidel, ale CA ubezpecilo zakaznika, ze opravu by mali zrealizovat bez ohladu na to, kde bol pristroj zakupeny. Viac neviem, co by som k tomu napisal.STUDIO_ESO píše:Takže oni si servisují záručně i pozáručně věci, které přivezli. Na zbytek, zcela legálně, nemusí (ale mohou - dle svého rozhodnutí) mít, čas, kapacitu, náladu, počasí...nemají žádnou povinnost to servisovat.
Re: Cambridge Audio
Jsem rád, že se tyto skutečnosti dostaly na světlo světa. Nemám důvod nevěřit člověku, který je konstruktér než člověku, který tyto výrobky prodává. Další věc je nespočet tuningů CA v CASEA. Nemyslím si, že by CA neměla dobrý poměr mezi zvukem a kvality, bohužel poruchovost plynoucí z úspory na základních součástkách (lepší profit?) se jim nevyplatilo a navíc si hraje na anglickou značku. Co člověka více zaráží je postoj k POzáručnímu servisu, pokud je pravdou co zde padlo, pak to vrhá značně pošramocený stín na tuto značku.
Primaluna - Reference3A - Pioneer - Denon - DH Labs - ViaBlue - konvolut elektronek :)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti