sonofstars píše:Nikdo (během 2 mnou navštívených prezentací) nerozporoval jasnou změnu k lepšímu
sonofstars píše:Někteří posluchači změny identifikovali.

Zrovna tuhle skladbu bych si vybral, pokud bych chtěl hledat sestavu, co skryje slyšitelné zkreslení (chrčení) v těch hlasitých refrénech (hlavně levý kanál). Skladba jako taková se mi líbí, ale konečnou nahrávku (CD verze) zabili v masteringu (nebo mixingu). Bohužel.Jiri píše: ↑10 bře 2018 13:57Poprosil jsem o přehrání několika skladeb z mého USB Flash disku (všechny žánry, cca 25min před koncem v pátek) a tato skladba od Jonny Cash je právě velice dobrá na ověřění přesnosti sestavy protože na málo transparentních sestavách mu není zpěv rozumět.
JJ, ten muj predchozi prispevek berte s jistou rezervou, bohuzel jsem kvuli praci mel sanci se zastavit jen na chvili a tak jsem stihl jen posedet chvili u Srollu, koneckoncu, nic jineho me ani nezajimasonofstars píše: ↑10 bře 2018 18:13Dnes si dával velký pozor na skladbu i na hlasitost (vše raději i nahlas komentoval). Dávám tento kabel a dávám stejnou hlasitost a zapínám stejnou nahrávku. Ze začátku jsem se na to culil, ale teď už to chápu. Jistota je kulomet.![]()
Pro jistotu jsem také kontroloval, abych měl co nejpřesnější info do recenze zde.
S tou Suprou a RG a líbivostí pro jednoho pána. Mám pro to pochopení. Ono to nebude vždy možné hodnotit tak, že je to lepší/horší. Spíše líbí se mi tato verze více než ta předchozí. Někomu ten zvuk může vyhovovat více. Někdy to může vylepšit (co se týče zmíněné líbivosti) zvuk aparatury či odstranit neduhy akustiky místnosti.![]()
Tak to jsi tam byl semnou a píšeš o mě. Nevím jestli byly bedny nerozehrané a v neděli třeba už hrály lépe, ale zvuk který jsem v této expozici slyšel v sobotu dopoledne mě ničím neoslovoval, a pro sebe jsem si ho označit za tupý a dutý, tyto slova mě při poslechu napadly. Po přehození kabeláže na tu lacinou variantu jsem jasně slyšel rozdíl u té první nahrávky i u té druhé kdy hrála klasika. Vedle mě seděl slovák a před námi jeho přítelkyně. Oba to komentovali shodně s mým vnímáním, pán říkal, že po přehození na obyč kabely teprve vnímal přirozenost a prokreslenost houslí, že tu nahrávku dobře zná. Pro mě to byla skladba neznámá, ale po přehození na lacinou kabeláž mě zvuk teprve začal bavit a bylo to pro mě velmi překvapivé. Jestli laciné kabely přinesly zvuk který vykompenzoval tupost nerozehraných beden, nebo přetlumené místnosti akustickými prvky a množstvím posluchačů je možné. Po přehození zpět na drahou kabeláž přibylo zahuhlání na nižších středech a zmizela brilance vršku pásma.
Takové výměny jsem se účastnil 2x. Nejprve jsem si cca půl hodiny užíval pro mě nejlepšího zvuku výstavy. V tu chvíli, kdy byla odpojena kabeláž Sroll,... bezprostřední auditivní dojem byl strašný!! Popsal bych to, ale to se musí slyšet. Pro mě to znamená jediné - využít potenciál značky - jedině kompletní Srollofon. LŠ to má opravdu vyladěné, klobouk dolů.sonofstars píše: ↑10 bře 2018 16:57Luděk Šroll a Dan Vrána představují vliv kabelů Sroll na výsledný poslech.
Proti nim zapojena běžná kancelářská kabeláž (síťové, USB) a reprokabely Supra, cinch RG62. Dále filtr Sroll vyměněn za běžného psa z elektry.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host