"kabeli a zase jen kabeli"

Signálové, reproduktorové i napájecí kabely
Odpovědět
jimmi
Kontaktovat uživatele:

Re: "kabeli a zase jen kabeli"

Příspěvek od jimmi »

PMA píše:
pipis píše:Super PMA, budu se těšit.
Bohužel, zatím není na co :D . První pokus = totální průser. Dal jsem filtr do bedny svého nejlepšího preampu (odstup S/N > 125dB/1V/pásmo 20kHz neváženě) a odstup se zhoršil o 15dB! Ta věc, asi tlumivky, vyzařuje mag. pole, které se nachytalo do obvodů a projevilo jako spektrální čáry na násobcích 100Hz. Ale nevzdávám to, zkusím to ještě dát do samostatné škatulky mimo preamp jako vložný člen do síťové šňůry. No zatím to potvrdilo negativní zkušenosti některých místních členů.
Nie som technik,ani nechcem poučovať, ale podla mna každý pristroj by mal mať vrámci možnosti čo najhrubší obal,ideálne hlinikový(vo vnutri možno aj dalšie prepážky ) teda hlavne serioznu krabicu , ktorá eliminuje a potláča vplyv rušenia.To platí aj pre zdroj zvuku, predzosilnovač, koncový zosilnovač(monobloky , integráč)sieťový filter. ;)

PMA
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od PMA »

Tak to opravdu vím, nicméně to nepomohlo :) . Můžou hrát roli i Y kondenzátory filtru připojené na krabici a PE - kontaminace.

lachim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lachim »

MB
neporovnávám cenu. vzhledem k fatálnímu vlivu na zvuk sestavy mi to navíc přijde zbytečné.
pokud už psa s filtrem, tak jedině ten QB4/QB8. jinak je lepší koupit robustního psa a nechat si ho osadit lepšími zásuvkami a lepšími vodiči.
ta supra fakt děsně patlá. vyzkoušej a napiš.

PMA
pavle ... jsme se s pytlem něco "filtrů" nahledali. téměř vše nějak przní zvuk. buď více nebo méně.
jen to syncro funguje. a neprzní zvuk "za sebou". je drahé. nikomu se nám chtělo platit za dc filter 1000 euro!
když pytel vyrobil svou kopii, tak to v těch našich 5ti sestavách udělalo "lavory jako hrom".
alternativu za pár stokorun jsem já žádnou nenašel. doufám, že něco dokážeš vyrobit. tuze rád svá syncra obratem prodám!
:-)