Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Tak nic, už tu myšlenku se Spotify chápu. Netýká se už hotových desek, ale otevírá nové možnosti pro ty, které teprve poznají světlo světa. V tom má autor asi pravdu, snad bude tahle šance využívána.
Nadral reprosoustavy
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Jj, už jsem se chytil
Nadral reprosoustavy
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Což je další argument proti streamu. Mršení jako standard. Pokud se jim náhodou dostane do rukou nedomršená nahrávka, podělají ji aktivně sami. Za velkého jásání konzumentů..
O to víc mají fyzické digitální nosiče ještě smysl.
O to víc mají fyzické digitální nosiče ještě smysl.
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
@Antony: Úplně jsi to nedomyslel
Když nebude stream, bude mít producent i nadále potřebu jet v Loundness War. My naopak potřebujeme, aby producenti věřili, že LW není potřeba, tedy aby věřili, že jejich produkce většinově skončí na stream platformě, kde se provozovatel postará o sjednoceníá hlasitosti.
A je pak už na nás, abychom si našli cestu k jejich výslednému produktu bez prasení.
Když nebude stream, bude mít producent i nadále potřebu jet v Loundness War. My naopak potřebujeme, aby producenti věřili, že LW není potřeba, tedy aby věřili, že jejich produkce většinově skončí na stream platformě, kde se provozovatel postará o sjednoceníá hlasitosti.
A je pak už na nás, abychom si našli cestu k jejich výslednému produktu bez prasení.
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
To není o domyšlení, to je o naivním optimizmu. A ten vskutku nesdílím.
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Upozorním aj na starší článok. Snáď má aspoň trochu pravdu.
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Ještě se vrátím k mé poznámce : " . . . usoudili jsme, že existují kapely, které si kvalitu masteringu dokáží pohlídat i ve vřavě té zvrácené války".
V sobotu jsme byli na koncertu Krausberry, kde jsem si od Martina nechal podepsat jejich poslední album a při té příležitosti hodili před koncertem řeč. Mimo jiné zaznělo od jejich kytaristy Mária něco v tom smyslu, jak se jim podařilo vypilovat zvuk tohoto CD a zní skvěle Nebudu komentovat, že zvuk tohoto CD je (jako většina jejich alb) přesně příklad toho, jak funguje Loudness War (DR6), ani to, že první polovinu koncertu byl zvuk příšerný, vůbec jsme nerozuměli tomu, co Martin zpívá . . . pořád se nadávalo na zvukaře. Kraus pak prohlásil. " My to takhle prostě hrajeme". No . . . co na to říci? A jelikož mám Krausberry fakt moc rád a mám jejich všechna CD, co mám dělat? Přestat je poslouchat a dát se na klasiku? A ještě malá poznámka . . . u jedné z mých hodně oblíbených kapel PENDRAGON, abych si užil opravdu dobrý zvuk, jsem byl "donucen" pořídit si vinyly jejich nej čtyř alb . . . Je nějaký důvod prznit zvuk u kapel, které nejsou masovka a poslouchají je jen opravdoví fajnšmekři? Jestli se tak tedy skromně mohu nazvat.
V sobotu jsme byli na koncertu Krausberry, kde jsem si od Martina nechal podepsat jejich poslední album a při té příležitosti hodili před koncertem řeč. Mimo jiné zaznělo od jejich kytaristy Mária něco v tom smyslu, jak se jim podařilo vypilovat zvuk tohoto CD a zní skvěle Nebudu komentovat, že zvuk tohoto CD je (jako většina jejich alb) přesně příklad toho, jak funguje Loudness War (DR6), ani to, že první polovinu koncertu byl zvuk příšerný, vůbec jsme nerozuměli tomu, co Martin zpívá . . . pořád se nadávalo na zvukaře. Kraus pak prohlásil. " My to takhle prostě hrajeme". No . . . co na to říci? A jelikož mám Krausberry fakt moc rád a mám jejich všechna CD, co mám dělat? Přestat je poslouchat a dát se na klasiku? A ještě malá poznámka . . . u jedné z mých hodně oblíbených kapel PENDRAGON, abych si užil opravdu dobrý zvuk, jsem byl "donucen" pořídit si vinyly jejich nej čtyř alb . . . Je nějaký důvod prznit zvuk u kapel, které nejsou masovka a poslouchají je jen opravdoví fajnšmekři? Jestli se tak tedy skromně mohu nazvat.
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
PetrD:
U Pendragon jsou (z těchhle čtyř alb) "The World" a "The Window Of Life" dobrý i na CD. Ale s těma druhýma dvěma už je to na CD horší až bídný.
U Pendragon jsou (z těchhle čtyř alb) "The World" a "The Window Of Life" dobrý i na CD. Ale s těma druhýma dvěma už je to na CD horší až bídný.
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
PENDRAGON - The World (1991) a The Window Of Life (1994) mají i na CD skvělý zvuk s DR13, stejně tak The Masquerade Overture se docela dá - DR10. Tam si myslím, že motivací nákupu LP by mohly být spíše ty nádherné obaly, které ve velkém formátu vyniknou.
Ale samozřejmě - krása veliká..
Ad KRAUSBERRY - no comment. Tím spíš se ukazuje, že svalovat vše na vydavatele nelze.
Ale samozřejmě - krása veliká..
Ad KRAUSBERRY - no comment. Tím spíš se ukazuje, že svalovat vše na vydavatele nelze.
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Každá kapela by měla mít v sestavě aspoň jednoho hifistu. Ideálně bubeníka, to bejvaj největší pacienti
Nadral reprosoustavy
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Abych to tedy upřesnil . . . u CD Pendragon jsem měl samozřejmě na mysli jejich remastery, původní vydání no comment. Ale na ta původní jsem prostě nenarazil, tož to skončilo takto. Měl jsem doma remaster "The World" (už ani nevím, z kterého roku), a zvuk mě tedy moc nenadchl (v porovnání s tehdy zapůjčeným vydáním z roku 1991).
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Mě překvapilo, ze častokrát při rozhovoru hudebníci říkají, že hudbu doma ani neposlouchají.maximalne třeba v autě, .pro mnohé je to prostě práce a žádní audiofilové to nejsou, tak čemu se pak divit..
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Na Discogs je 1st press CD PENDRAGON celkem dost, ani ceny nejsou nijak závratné.
Re: Mají dnes fyzické digitální nosiče (CD, SACD atd.) ještě smysl?
Jake streaming sluzby przni dynamiku, nebo neco normalizuji? Co vim, tak existuji nejake normalizacni funkce na strane klienta / samotne aplikace, ale to by nejak nemelo menit zdrojova data ze serveru. Kdyz si to povypinam, tak streamuju presne to, co poskytovatel dostal od vydavatele (kdyz pominu prevod do AAC, MQA, apod.)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host