Aleska píše:pipis píše:S tím vlastním remastrem - to není vůbec špatný nápad

, v některých případech.
Díky za odkaz.
Ale musíš to umět...
Pipísku, nejenomže se to musíš naučit, ale nejprve tento soft musíš zaplatit!

Poté si "přeremastruješ" svoje cédéčka a pak, jak tě znám, je strčíš do šuplíku a nějaký ten rok budeš čekat, až si koupíš dobrý CD player, který částečně dorovná RPM10 s Jubilee
merhaut píše:Carlosi, tak to je přímo zvukový "terorismus", cos tu předvedl Jestli někdo posuzuje kvalitu jen podle hlasitosti a šumu, tak to "zesílení" je pro něj cesta k nirváně, pak ale já nechápu o čem se chce bavit na hififóru ...
Pro výslednou kvalitu, nekvalitu remasteru je rozhodující:
1. kvalita zdroje, nejlíp samozřejmě originálního analogového studiového pásu,
2. kvalita sejmutí a konverze
3. zvuková filozofie a estetika remastermana
tak pracuje třebas MFSL.
Amatérské nácucy do PC: barvičky, grafíčky, tlačítečka, kolečka, stupnicxe + odmáčknutí normalizace = cesta do hifi pekel ...
P.S. Kontrolní otázka: který ze zvukových parametrů carlos podle vás pánové " svým "remasteringem" vylepšil" ?
Zde bych souhlasil s merhautem. Softy typu Wavelab, Sound Fiorge ap. jsou skvělé, ale jsou určené pro zcela jinou práci, než domácí remaster vlastních CD. Dají se využít při přepisu domácíc archívu analogových nahrávake (pásek, LP), je to však jen částečná úprava. Základ byl už daný ve studiu při pořizování nahrávky.