repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
do prkna efičáku, víš proč jsem tak nasraný? protožes mě sestřelil a můžu si za to sám.
těch keců před tím si nevšímej.
každý kdo slyší, ví, že slyšíš dobře. pochop. nikdo lepší u mě zatím nebyl.
teď to bude velmi osobní, protože já když si něco poseru, tak s plnou parádou, jak jinak. už to nemůžu vyřídit soukromou poštou. na to jsem tady nakydal moc hnoje. takže zůstanu zde. ale varuju - jestli si ze mě nějaký ocas bude utahovat, zašlapu ho do země a do smrti bude chodit kanálama. nežertuju.
podívej, nedokážeš si představit, kolik jsem tomu věnoval úsilí. a mám to. jenže jsem do toho tak ponořený, a navíc znám celek, že vidím přesně smysl každého detailu a jeho vztah k celku. pokusím se to nějak srozumitelně vysvětlit. kdybych já někam přišel a slyšel to, cos slyšel u mě ty, musel bych se smát- aha, už umí (ten, u koho bych byl) zaměřovat. vzpomeň si: všichni a všechno bylo v rovině zadní stěny za bednama. vyser se na bedny, ano, každá chodila jinak, to je pravda (zato s tím trance to byla lež, a ty to víš. hrálo úplně stejně nahovno jako ostatní. napsals to jen proto, aby bylo vůbec něco pozitivního k napsání), ale to nebylo pro to ustavení důležité. byl to detail. důležité bylo, že "hrála" přesně zadní stěna. a jenom ona. měl jsem ti říct, ať nechodíš. to byla ta největší chyba. nedošlo mi, že ty v tom nejsi nijak zainteresovaný. neměls důvod zkoumat takový detail. co je ti po něm? nic. přesně. já prostě když něco dělám naplno, tak ztrácím odstup. podlehnu představě, že když něco vidím já v plné nahotě, vidí to i náhodný kolemjdoucí. hovadina.
ještě jednou říkám: mám to. a mluvím o celku. cardas bere jako nejdůležitější ustavení beden vůči bočním stěnám (odpovídající slova - středy a výšky, přehled, transparentnost, zaostření, éteričnost, čistota). víš, jaký je v ideálním případě (diagram H) výsledek? hudba je nesmírně kultivovaná, přesná a ničím nenarušovaná. to musíš slyšet efičáku! jediná, a pro mě zásadní chyba téhle konfigurace je, že nevytváří pouto s posluchačem. je ona (hudba, nádherná, harmonická, nezkreslená) a on (posluchač). když vezmeš jako nejdůležitější vazbu bedny - zadní (přední) stěna, situace se mění. klíčovými slovy se stávají: středobasy, rytmus, energie, lokalizace, prostor, proud harmonie, síla, vtažení. vím, co za co odpovídá, co patří k čemu, co způsobí co a co to znamená pro celek. jak "zahraje" dopředu, dozadu, do boku. jaký je vztah mezi otočením a posunem. jakou váhu má volný průchod, jakou překlad, jakou pohovka, jakou záclona...
efičáku, já to prostě těžce nesu, je to unfair, je to křivda. ve chvíli, kdy bych měl lítat v oblacích, jsem si to tak podělal. to je prostě zasraný podraz osudu.
musíš prostě ještě jednou přijít. večer. už nebudu nic zkoušet. žádný efektní a názorný příběh. bude to připravené. křeslo a u ruky otevřený přehrávač. vem si co chceš. jestli se za deset minut zvedneš a půjdeš domů, nebudu nikomu nic nalhávat. ani ty nebudeš muset. já o lži nikdy nestál a nestojím.
ale já se vsadím, že nikam nepůjdeš. budeš tam sypat cedlo za cedlem, a až ti dojdou, tak nastoupím já. a dám tam něco pekelně hustého. nebudeme se bavit o basech, středech výškách. to všechno tam bude vrchovatě. středů až se ti budou oči protáčet. o lokalizaci nebo prostoru. o zesácích a cdčkách. o bednách. jestli chodí stejně nebo jinak. půjdou absolutně přesně. to jsou kraviny. ukážu ti tu "gumu". ničím neomezený proud harmonie. sílu, která tě prostoupí. ty víš. bez hranic.
těch keců před tím si nevšímej.
každý kdo slyší, ví, že slyšíš dobře. pochop. nikdo lepší u mě zatím nebyl.
teď to bude velmi osobní, protože já když si něco poseru, tak s plnou parádou, jak jinak. už to nemůžu vyřídit soukromou poštou. na to jsem tady nakydal moc hnoje. takže zůstanu zde. ale varuju - jestli si ze mě nějaký ocas bude utahovat, zašlapu ho do země a do smrti bude chodit kanálama. nežertuju.
podívej, nedokážeš si představit, kolik jsem tomu věnoval úsilí. a mám to. jenže jsem do toho tak ponořený, a navíc znám celek, že vidím přesně smysl každého detailu a jeho vztah k celku. pokusím se to nějak srozumitelně vysvětlit. kdybych já někam přišel a slyšel to, cos slyšel u mě ty, musel bych se smát- aha, už umí (ten, u koho bych byl) zaměřovat. vzpomeň si: všichni a všechno bylo v rovině zadní stěny za bednama. vyser se na bedny, ano, každá chodila jinak, to je pravda (zato s tím trance to byla lež, a ty to víš. hrálo úplně stejně nahovno jako ostatní. napsals to jen proto, aby bylo vůbec něco pozitivního k napsání), ale to nebylo pro to ustavení důležité. byl to detail. důležité bylo, že "hrála" přesně zadní stěna. a jenom ona. měl jsem ti říct, ať nechodíš. to byla ta největší chyba. nedošlo mi, že ty v tom nejsi nijak zainteresovaný. neměls důvod zkoumat takový detail. co je ti po něm? nic. přesně. já prostě když něco dělám naplno, tak ztrácím odstup. podlehnu představě, že když něco vidím já v plné nahotě, vidí to i náhodný kolemjdoucí. hovadina.
ještě jednou říkám: mám to. a mluvím o celku. cardas bere jako nejdůležitější ustavení beden vůči bočním stěnám (odpovídající slova - středy a výšky, přehled, transparentnost, zaostření, éteričnost, čistota). víš, jaký je v ideálním případě (diagram H) výsledek? hudba je nesmírně kultivovaná, přesná a ničím nenarušovaná. to musíš slyšet efičáku! jediná, a pro mě zásadní chyba téhle konfigurace je, že nevytváří pouto s posluchačem. je ona (hudba, nádherná, harmonická, nezkreslená) a on (posluchač). když vezmeš jako nejdůležitější vazbu bedny - zadní (přední) stěna, situace se mění. klíčovými slovy se stávají: středobasy, rytmus, energie, lokalizace, prostor, proud harmonie, síla, vtažení. vím, co za co odpovídá, co patří k čemu, co způsobí co a co to znamená pro celek. jak "zahraje" dopředu, dozadu, do boku. jaký je vztah mezi otočením a posunem. jakou váhu má volný průchod, jakou překlad, jakou pohovka, jakou záclona...
efičáku, já to prostě těžce nesu, je to unfair, je to křivda. ve chvíli, kdy bych měl lítat v oblacích, jsem si to tak podělal. to je prostě zasraný podraz osudu.
musíš prostě ještě jednou přijít. večer. už nebudu nic zkoušet. žádný efektní a názorný příběh. bude to připravené. křeslo a u ruky otevřený přehrávač. vem si co chceš. jestli se za deset minut zvedneš a půjdeš domů, nebudu nikomu nic nalhávat. ani ty nebudeš muset. já o lži nikdy nestál a nestojím.
ale já se vsadím, že nikam nepůjdeš. budeš tam sypat cedlo za cedlem, a až ti dojdou, tak nastoupím já. a dám tam něco pekelně hustého. nebudeme se bavit o basech, středech výškách. to všechno tam bude vrchovatě. středů až se ti budou oči protáčet. o lokalizaci nebo prostoru. o zesácích a cdčkách. o bednách. jestli chodí stejně nebo jinak. půjdou absolutně přesně. to jsou kraviny. ukážu ti tu "gumu". ničím neomezený proud harmonie. sílu, která tě prostoupí. ty víš. bez hranic.
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
To je hustý ! To je dobrý ! To je kurevsky dobrý !můj strážný anděl mi říká, že si nechávám nasrat na hlavu a ještě za to vždycky uctivě poděkuju.
asi má pravdu.
pro boha svatého a všechny anděly nebeské: jenom mi už prosím nikdo nepomáhejte !!!
Ahoj a mohu ti říci, že jsem se již dlouho nepobavil ! Sice ještě včera jsem měl chuť napsat, že ztrácím souvislosti, ale dnes ne ! Skoro by to chtělo parafrázi: Ne nekrmit, ale NERADIT !
PS: Mimochodem, v So jedu služebně do Ostravy, mohu na kus řeči, kávu a cigárko ?
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
no jasně. kávy tady máš plný pytel. 

Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
Tane mi na mysl otázka zda je výhodnější můj malý pokojík, nebo tvoje velká místnost. Na rozdíl od tebe nemám problém kam s nimi, prostě tam kde jsou, maximálně dál od zadní zdi a blíže k sobě, blíže ke mně, od stěn co to jde a co je únosné.dadaft píše:........... ukážu ti tu "gumu". ničím neomezený proud harmonie. sílu, která tě prostoupí. ty víš. bez hranic.
Nic víc, nic míň. Toť osud, někde pracovat a žít musím.
Prostě jsem se musel smířit s danou skutečností a udělat akustické úpravy tam, kde jsou zapotřebí. Tím, že jsem repra dal dál od stěn a k sobě (i ke mně) částečně jsem eliminoval vliv místnosti, zbytek dokončují basové pasti v rozích a Skyline diffuser na stropě, jinak vše běžné a potřebné k žití.
Závidím ti ten tvůj pro100or, ale nezávidím ti to tvé hledání. Při té velikosti pro100ru to musí být nekonečné, natož až začneš přemýšlet kam co přestěhovat, kde a kam co přemístit, no prostě až začneš od počátku, nanovo...
Těším se k tobě, nacházím u tebe totiž "Klid a mír na duši", protože tvoje problémy (bohudík) nemám, protože ani je mít nemohu. Ano, mohlo by mne srát, že jsem holoprdelník a mám bedny které byly top před 20 lety, že jeden zesík byl top před 15 lety a druhý je čína, ale nesere mne to, krásně to vystihl Kazzatel na Slovanetu:
Ano, mnohým o hifi vůbec nejde. Mně dnes jde jen a jen o hudbu, hudbu která mne nesere a kterou mám rád. Obdivuji co máš rád ty a jsem spokojen, že občas se náš vkus dokonce i sejde. Je mnoho hudby která není "mojí parketou" a kterou prostě neposlouchám a přenechávám ji jiným. A tak to má být......A teď si představ, kdyby sis mohl koupit šulína - soused má většího, tak si jdu koupit ještě většího....stačí vidět hifistův postkoitální výraz, když poprvý poslouchá něco, co si teď pořídilll...a ty orgasmy, když šoupne pak obrázek na net....o hifi vůbec nejde....
Těším se na tebe.
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
To vitek: Mám na to stejný názor, hned je lépe na světě...




Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
Zajímal by mne na to i pohled z druhé strany.
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
boxer píše:Zajímal by mne na to i pohled z druhé strany.
Ano, podívá-li se člověk na věc z druhé strany, neubrání se dojmu, že takový život je na to, co je z druhé strany. Leč neméně veselý.
Naposledy upravil(a) humpf dne 08 bře 2009 20:44, celkem upraveno 1 x.
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
To taky chápu, člověk by měl vždy posoudit jak světlé, tak i stinné stránky před případnou koupí, notabene když je to z kategorie High-Endu. To je pak pálka...




Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
světlé, tak i stinné stránky
Problémem je,že mezi těmi "stránkami" je cca 3 cm.A jak v ostatním životě,vždy záleží jen a pouze na tom,na kterou "stranu" se vrtne.
Problémem je,že mezi těmi "stránkami" je cca 3 cm.A jak v ostatním životě,vždy záleží jen a pouze na tom,na kterou "stranu" se vrtne.
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
Aleska
myslím, že ta velká místnost je mnohem lepší. a slovem mnohem myslím převelice velmi moc.
já bych docela rád věděl, čím to je. to, co momentálně prožívám a jak mi to teď hraje. technicky to musí být nějak vysvětlitelné. jelikož se opírám jenom o pocity nejsem s to určit, kolik z toho dělá velikost místnosti, kolik ten poměr stran 10:16:26, kolik umístění beden v prostoru.
já to zkusím popsat. to hlavní je tělesný pocit vnímání hudby. neskutečně příjemný pocit. je to takové drobné ševelení někde od středů až po opravdu masivní vibrace basů. cítíte je v těle. samotný prostor je pociťován jako pružný a hudba jako proud energie. je to lahodné a kdo to zná, tak mi dosvědčí, že nesmírně žádoucí. hudba má váhu. člověk ji fyzicky cítí. je její součástí. je to opravdu velmi intenzivní a vtahující. a to i při nízkých hlasitostech. už při střední hlasitosti je muziky opravdu plný dům a nemám žádnou potřebu tomu přihulit. s tím souvisí druhá pozouhodná vlastnost, a tou je rozlišení, množství detailů a souhra. i u komplikovaných nahrávek je pořád výborný přehled a separace.
zvláštní je, že tohle dokážou regálovky v místnosti 6,5 x 4m.
vtip je v tom, že nemůžou stát ledaskde, ale na vcelku velmi konkrétním a nezaměnitelném místě. když s nima pohnu jinam, kouzlo je pryč. a můžu dělat trojúhelníky do alelůja, a je mi to k ničemu - nedá se to poslouchat. ano, zůstane tam lokalizace jednotlivých zdrojů, více či méně kvalitní barva nástrojů, slyším basy, středy, výšky. prostě normálka. ale nemá to grády. radost je fuč...
myslím, že ta velká místnost je mnohem lepší. a slovem mnohem myslím převelice velmi moc.
já bych docela rád věděl, čím to je. to, co momentálně prožívám a jak mi to teď hraje. technicky to musí být nějak vysvětlitelné. jelikož se opírám jenom o pocity nejsem s to určit, kolik z toho dělá velikost místnosti, kolik ten poměr stran 10:16:26, kolik umístění beden v prostoru.
já to zkusím popsat. to hlavní je tělesný pocit vnímání hudby. neskutečně příjemný pocit. je to takové drobné ševelení někde od středů až po opravdu masivní vibrace basů. cítíte je v těle. samotný prostor je pociťován jako pružný a hudba jako proud energie. je to lahodné a kdo to zná, tak mi dosvědčí, že nesmírně žádoucí. hudba má váhu. člověk ji fyzicky cítí. je její součástí. je to opravdu velmi intenzivní a vtahující. a to i při nízkých hlasitostech. už při střední hlasitosti je muziky opravdu plný dům a nemám žádnou potřebu tomu přihulit. s tím souvisí druhá pozouhodná vlastnost, a tou je rozlišení, množství detailů a souhra. i u komplikovaných nahrávek je pořád výborný přehled a separace.
zvláštní je, že tohle dokážou regálovky v místnosti 6,5 x 4m.
vtip je v tom, že nemůžou stát ledaskde, ale na vcelku velmi konkrétním a nezaměnitelném místě. když s nima pohnu jinam, kouzlo je pryč. a můžu dělat trojúhelníky do alelůja, a je mi to k ničemu - nedá se to poslouchat. ano, zůstane tam lokalizace jednotlivých zdrojů, více či méně kvalitní barva nástrojů, slyším basy, středy, výšky. prostě normálka. ale nemá to grády. radost je fuč...
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
rozhodující je vzdálenost od zadní stěny. a jak ji najít. pak už to jde samo...
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
dadaft, boxer: Nelze než souhlasit ! 

Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?

Mať takýto zadok, tiež som veselý a je mi jedno, či sú moje repro smerom ku mne, alebo rovnobežne. Zatiaľ ich natáčam 10 stupňov s osou pretnutia 2m za mnou.
Re: repro - směrem k posluchači nebo rovnoběžně?
to Palipol :
konečně pořádný příspěvek. Tohle vlákno už to moooooc potřebovalo
konečně pořádný příspěvek. Tohle vlákno už to moooooc potřebovalo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti